Heel erg NICE lekker modden zeker de DL´s daar ga je veel plezier aan beleven zeker snachts op donkere polderweggetjes en bij het tegenkomen van een clubber
Afgelopen weekend de speakers gemonteerd die we nog hadden liggen uit mijn vorige Seat Leon.
Achterspeakers waren een fluitje van een cent.
Voorspeakers is wat meer werk, met het maken van de MDF-ringen.
Paste allemaal wel goed moet ik zeggen, al is het niet voor de MINI bedoeld.
Yes, de Driving Ligths werken.
Om een of andere duistere reden konden ze de Driving Lights niet programmeren in de computer.
Gelukkig had iemand anders hier een oplossing voor. De relais een beetje omgebouwd en de schakeldraad van het groot licht bij de computer als signaal gebruikt voor de relais. Dit i.p.v. het massasignaal dat de computer zou moeten geven.
Kunnen we lekker seinen naar ander MINIOTEN.
Vooralsnog lijkt het erop dat ook de lekkage is verholpen. Deurrubber vervangen, en nu ligt er geen water meer op de binnenzijde van de dorpel. Laten we hopen dat het zo blijft.
Zit erg te twijfelen over het monteren van R90 velgen i.p.v. onze S-spokes.
Ik heb het idee dat ze kleiner lijken onder de MINI dan de S-spokes.
Graag jullie mening.
Kan iemand toevallig een photoshopje maken.
Heb recent 2 mooie foto's hiervoor toegevoegd aan mijn gallery.
Hoewel het tegenwoordig bijna geen bijzonderheid meer is ben ik nog steeds erg weg van de S-spokes velgen. Maar deze R90's staan onder BRG toch ook wel chique. Past goed bij de kleur. Maar ze lijken optisch inderdaad iets kleiner.
Ik vind het op zich hele mooie velgen alleen hadden wel meer richting de 18 inch look mogen gaan.
Desalniettemin vind ik ze toch mooi staan onder een BRG.