llaura's Ride

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Rafmaninov
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

25 apr 2008, 00:46

Als iemand anders het al zegt... Ik wou je niet schrik aanjagen, maar een afspraakje met de politierechter in Turnhout krijg je nog, geen ontsnappen aan. Als ik een gokje mag wagen: 500 euro en nog 1 à 3 maand rijverbod. Acht je gelukkig dat Poppel niet bij Dendermonde ligt, dan was het eerder 2500 euro en een jaartje de sidewalk afstoffen of zo.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 22:55

Was je de olie aan het peilen Laura ??

Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

14 mei 2008, 23:34

Rafmaninov schreef:Als iemand anders het al zegt... Ik wou je niet schrik aanjagen, maar een afspraakje met de politierechter in Turnhout krijg je nog, geen ontsnappen aan. Als ik een gokje mag wagen: 500 euro en nog 1 à 3 maand rijverbod. Acht je gelukkig dat Poppel niet bij Dendermonde ligt, dan was het eerder 2500 euro en een jaartje de sidewalk afstoffen of zo.
Ik heb ook al een paar keer op de Warande gezeten! Viel mee maar toch!
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
kaj290460
One wheel wonder
One wheel wonder

15 mei 2008, 08:32

eind 2005 geflitst in centrum antwerpen met 34km te hard.
10 maanden later brief dat ik voor moet komen in Antwerpen moet om 9.00 aanwezig zijn, helaas gaan de mensen met een advocaat voor dus om 15.00 was ik eindelijk aan de beurt. Natuurlijk gelijk toegeven dat je fout bent en dat je weet dat je hiermee overige weggebruikers in gevaar hebt gebracht, maar had ook een overzicht van in- en uitgaven mee genomen zodat ze kunnen zien dat een hoge boete niet te betalen is voor mij. De eis was 750 euro en 1 maand ontzegging rijbewijs, de uitspraak was 315 euro (100 bekeuring en rest gerechtskosten) en 15 dagen rijbewijs kwijt. Helaas moest ik de dag voor kerst mijn rijbewijs inleveren dus kerst bij ouders vieren kon niet.
llaura
Enthousiast
Enthousiast

28 mei 2008, 19:39

update -- zie openingspost :)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: llaura's Ride

28 mei 2008, 20:13

llaura schreef:En daarnaast vraag ik mezelf nog iets af... klopt het dat cabrios qua vermogen iets onderdoen voor dichte minis door het gewicht of scheelt dit niks?

Heb jij je lesje nog niet geleerd :mrgreen: :wink: Hoe is het met je overtredingen??

gr, PC
Afbeelding

kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2008, 20:51

Ja, Cabrio's gaan minder hard dan de modellen met een vast dak.
Rafmaninov
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Re: llaura's Ride

28 mei 2008, 23:15

llaura schreef: 28 mei 208 status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk ziet eruit alsof er een zandstorm geweest is!
Niet enkel jouw bak is gezegend geweest met Maghrebijns zand. Alle auto's die gisteren buiten stonden hebben prijs gehad, er is effectief een zandstorm geweest. De mijne lag daarentegen mooi te slapen in zijn garage. 8)
llaura schreef:Tevens een uitnodiging gekregen voor de Nurburgring Nordschleife samen met Mini en Bmw, nog meer genodigden?
Ja, ik ook, maar ik kan helaas niet mee. Ik ben nu al jaloers op wie wel mee gaat. :p

(Uiteraard is het op eigen risico als je zelf rondjes gaat rijden... Anders ging ik er vlakbij wonen of zo. :lol: En als je echt het circuit op gaat, dan raad ik u ten zeerste aan eerst wat te oefenen in Zolder als je niet tegen een boom of een vangrail wil belanden voor het einde van je eerste rondje.)
llaura
Enthousiast
Enthousiast

29 mei 2008, 21:06

@ pretty cooper: Ik heb tegenwoordig mijn lesje wel geleerd hoor :wink: Maar ik had er even een discussie over en ik wilde zeker weten dat ik gelijk had :roll:

@ Rafmaninov: ik dacht gisteren slim te zijn om me auto dan maar eens helemaal te wassen en te waxen etc etc.. istie net klaar.. glimtie als een spiegeltje.. gaat het weer regenen! :shock: Nu istie echter wel een stuk "beter" erdoorheen gekomen dan ervoor. Maar leuk was het niet :wink:
en wat betreft de nurburgring.. en denk niet dat ik het risico loop om er zelf op te gaan.. heb nog nooit eerder op een circuit gereden en heb begrepen dat het behoorlijk druk is daar.. en dat het niet zo'n "simpel" circuit is.. dan maar toekijken en genieten :wink:
Alexanderr
4 op een rij!
4 op een rij!

31 mei 2008, 00:59

jbcola schreef:
llaura schreef:aan de Belgen:

Hoe zit dat als je 2x 50km te hard gereden hebt en geflitst bent? :?
En hoe hard ging je dan precies??
En direct je rijbewijs moeten inleveren??
Vorig jaar ben ik geflits aan 143 waar ik 70 mocht, heeft een jaar geduurd tegen dat het voor moest komen en nog eens 6 maand tegen dat het effectief uitgevoerd moet worden (en dat is binnen 2 weken) :( :mrgreen:

450€ boete + kosten kwam op 650€ totaal en 14 dagen mijn rijbewijs kwijt....

2x op dezelfde plaats geflitst?
Als het in verschillende gemeentes is kan je geluk hebben dat het 2 verschillende rechters zijn en
dan gaan ze elkaar waarschijnlijk kruisen. Dus hoef je niet echt zorgen te maken... :wink:

Mooie cabrio trouwens 8)

Dat valt al bij al nog mee.

Ik moet binnenkort 3x kort na mekaar voorkomen
- 109 in bebouwde kom (volgens mij begint de bebouwde kom pas 200m verder, dus er is nog ruimte voor discussie)
- 210 op autosnelweg toen ik een anonieme politiewagen langs de verkeerde kant voorbijging :oops: gelukkig blijft de klacht bij het rechts inhalen, onaangepaste snelheid en het niet dragen van mijn gordel - dat zagen ze zonder twijfel toen ik voorbij kwam :D [voor de duidelijkheid: ik droeg mijn gordel wél .. niet dat het veel verschil zou maken aan die snelheid .. maar toch]
- 173 op autosnelweg, op zaterdagochtend 5u30

De les die ik geleerd heb ... als er een rode skoda in je gat komt hangen aan 200 km, dan is het waarschijnlijk een flik !

Sorry voor de topicbevuiling ..

Knappe MINI ;)
03 MCS - 08 MCD
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 00:24

Autogordel ?
Snel 4 of 3 punts gordel aanscchaffen....kunnen ze nooit zien ;)
llaura
Enthousiast
Enthousiast

18 jun 2008, 18:49

Even een vraag :)
Als mijn auto even stil gestaan heeft ( dit kan een hele nacht zijn, en dit kan een paar uur zijn) dan krijg ik hem echt met heel veel moeite in z'n 1 en in z'n 3 de koppeling trap ik wel helemaal in dan, dus daar ligt het niet aan. En als ik h'm dan een aantal keer opnieuw in en uit de versnelling doe datie dan weer helemaal soepel is.. maar is dit iets om me zorgen over te maken? of om het even te laten zien? Daarnaast maakt mijn auto ook een geluid als ik vanuit z'n 1 wegrijd.. dit is niet altijd. het lijkt wel alsof er dan iets "kraakt".. enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes, llaura
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 jun 2008, 21:10

llaura schreef:Even een vraag :)
Als mijn auto even stil gestaan heeft ( dit kan een hele nacht zijn, en dit kan een paar uur zijn) dan krijg ik hem echt met heel veel moeite in z'n 1 en in z'n 3 de koppeling trap ik wel helemaal in dan, dus daar ligt het niet aan. En als ik h'm dan een aantal keer opnieuw in en uit de versnelling doe datie dan weer helemaal soepel is.. maar is dit iets om me zorgen over te maken? of om het even te laten zien? Daarnaast maakt mijn auto ook een geluid als ik vanuit z'n 1 wegrijd.. dit is niet altijd. het lijkt wel alsof er dan iets "kraakt".. enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes, llaura
Ik herken dit wel! Weet je, een MINI moet je lief behandelen voordat ie soepel loopt. :wink: Die krak of knak heb ik ook zo nu en dan. Dus niet altijd. Diverse malen gechecked bij de dealer. Niets aan de hand........
Have fun.

gr, PC
Afbeelding

kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2008, 21:33

De symptomen die jij aangeeft horen nu eenmaal bij MINI. Het is niks ernstigs dus ;)
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 jun 2008, 19:05

llaura schreef:Daarnaast maakt mijn auto ook een geluid als ik vanuit z'n 1 wegrijd..
Mijn auto maakt ook een "geluid" als ik wegrij in zn 1, maar dat is de motor :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”