Niels aka Kid Phonk's Mini Cooper S - PROBLEMS!! HELP!! :)
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
En da's dus precies wat ik zoek. OZ is helemaal mijn merk, ATS bijvoorbeeld is ook echt een 'race' merk maar vind die wielen alleen mooi onder een R56 of een Clubman zoals die van Hans. Ultraleggera's zijn het ook niet omdat de spaken doorlopen en niet zoals bij de SuperL.'s stoppen bij de velg-rand. Misschien moet ik het gewoon maar doen, deze wielen..........en dan de M7 roosters
......

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Net weer effe onder de Mini gelegen
. Schroefset rechts achter los gehad nav. het ogenschijnlijke geklapper rechtsachter na het monteren van de KONI schroefset. Dacht namelijk dat de schroef bovenop de 'schotel' niet strak genoeg zat maar daar die kon echt niet strakker. Wat bleek, door de montage van de JCW uitlaat is het hitteschild achter los van de Aero bumper gekomen en is dit gaan klapperen tegen de bumper. Na montage van de veerpoot, alles goed vast gedrukt en testritje gedaan rond een fort bij Utrecht Overvecht
...en nu lijkt alles ok!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zat ook te denken aan zo'n soort velg.
Ik wil dan misschien de Team Dynamic Drifz in 18 inch.
Bovenstaande lijkt er op maar zijn dacht niet dezelfde.
Ik vind het alleen moeilijk af te schatten hoeveel van de remschijf zichtbaar is, ik wil dat die maximaal zichtbaar zijn en niet veel afgedekt zoals met de R95. Als iemand eens die velg in 18 inch in gemonteerde toestand ergens tegenkomt op een foto?
(sorry voor OT)

Ik wil dan misschien de Team Dynamic Drifz in 18 inch.
Bovenstaande lijkt er op maar zijn dacht niet dezelfde.
Ik vind het alleen moeilijk af te schatten hoeveel van de remschijf zichtbaar is, ik wil dat die maximaal zichtbaar zijn en niet veel afgedekt zoals met de R95. Als iemand eens die velg in 18 inch in gemonteerde toestand ergens tegenkomt op een foto?
(sorry voor OT)

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Deze stelde Pitbox me ook al voor alleen vind ik persoonlijk dat hoogglans zwart en de gepolijste rand niet zo mooi. Hoogglans zwart vind ik alleen mooi op Superturismo's. Juist die matte look van 5Zigen vind ik erg vet!! Heb de mooie tapeinden en rode alu. moeren/lognuts al klaar liggen!!
Onze sponsors