mk3cooperS is nu Jack C - Mini Cooper Clubman Hot Chocolate
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Sorry maar ik heb de one-covers reeds bij de spuiter liggen en de cooper S tankdop..dus hoop op korte termijn dit te veranderen, als ik jouw was zou ik even wachten. Misschien vind ik het achteraf niet zo mooi en heb ik een setje liggen voor je Brownie.
Super van de scuttles, maar we hebben hier toch geen mod competitie
, want bij ons is het bijna afgelopen, op de trekhaak na.
Dick we komen op korte termijn naar Brugge, maar ik laat je dit op tijd weten.
Jack
Hoi Ron,MiniBeardie XL schreef:Zo, al lekker bezigJe bent al net zo erg als ik .
Hier werd ook ook al een grote doos afgeleverd vanmiddag![]()
Staat goed die chromen spiegelkappen en pedaaltjes.
Hou ff contact over die One-covers in de bumper. Misschien kan het wat goedkoper als we twee setjes bestellen![]()
Groetjes, Ron
Sorry maar ik heb de one-covers reeds bij de spuiter liggen en de cooper S tankdop..dus hoop op korte termijn dit te veranderen, als ik jouw was zou ik even wachten. Misschien vind ik het achteraf niet zo mooi en heb ik een setje liggen voor je Brownie.
Super van de scuttles, maar we hebben hier toch geen mod competitie

Dick we komen op korte termijn naar Brugge, maar ik laat je dit op tijd weten.
Jack

- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Ik weet het, voor de kabelboom vragen ze gewoon 180 euro
. Lijkt me straks plan, hangen we samen trekhaak onder de auto.
Ik kijk dan wel hoe jij het doet en maak foto's voor een DIY..
Che komt goed, ga kijken waar ik hem het goedkoopste kan krijgen.
Jack
Hoi Che,Che schreef:Die kapjes staan um goed Jack en met die tankdop gaat het helemaal goed komen.
Mbt die trekhaak....met die moderne techniek vd huidige oto's is de kabelboom vaak nog duurder dan de haak zelf.
Moest bij de Audi een hele middag puzzelen voordat ik alle relais correct had aangesloten en zelfs een kabel naar de voorzijde had getrokken omdat er checkcontrol op zat.
Als je het zelf gaat doen en hulp nodig hebt kunde me bellen he !!
Ik weet het, voor de kabelboom vragen ze gewoon 180 euro

Ik kijk dan wel hoe jij het doet en maak foto's voor een DIY..

Che komt goed, ga kijken waar ik hem het goedkoopste kan krijgen.
Jack

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed kijken dat je de goede hebt. De mijne werd geleverd en achteraf bleken er 2 stekkerblokjes niet bij te zitten en was de handleiding anders dan de realiteit waardoor ik weer naar de Audidealer kon die toevallig nog die blokjes had liggen.
Daardoor ben je gewoon een hoop tijd koeweit !!
ps die kabelset MOET je er wel bijnemen he want als je die goedkope, standaard set neemt loop je kans je hele elektronische systeem vd auto om zeep te helpen !! Heb het al eens bij een Fiat gezien.....wil je niet meemaken die ellende.
Lekkere vent ben jij !!!mk3cooperS schreef:
Ik kijk dan wel hoe jij het doet en maak foto's voor een DIY..![]()
Jack

Goed kijken dat je de goede hebt. De mijne werd geleverd en achteraf bleken er 2 stekkerblokjes niet bij te zitten en was de handleiding anders dan de realiteit waardoor ik weer naar de Audidealer kon die toevallig nog die blokjes had liggen.
Daardoor ben je gewoon een hoop tijd koeweit !!
ps die kabelset MOET je er wel bijnemen he want als je die goedkope, standaard set neemt loop je kans je hele elektronische systeem vd auto om zeep te helpen !! Heb het al eens bij een Fiat gezien.....wil je niet meemaken die ellende.
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mods tot nu toe.....
Daar ben ik wel benieuwd naar. Je gaat een hot chocolate One bumper monteren? Wat zijn de verschillen met de Cooper bumper?mk3cooperS schreef:![]()
Mod 7 wordt Mini One voorbumper....
Onze sponsors