Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er gelikt uit man, al met al de mooiste leasebak van de club
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik ook, kan je al naar men eerste stapjes kijken van mijn projectje
en kan ik nog eens
naar de uwe kijken 

en kan ik nog eens

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@ducks
die donkere ondertoon die ga je binnenkort ook binnenin wel merken. Had hetzelfde in het begin..... maar als de boel wat "ingewerkt" is... dan klinkt ie geweldig. Lekkere terugslag in de uitlaat... smullen..
Trouwens dat afblazen van de turbo hoor je nu ook velen malen beter.
Veel plezier ermee.
ps. misschien ligt het aan mij... maar vanuit stilstand snel optrekken daar heb ik sinds de JCW upgrade wat meer moeite mee.
D'r zit zo'n "opstart" dip ... waardoor ik niet lekker kan wegtrekken.... (lijkt een beetje op mijn eerste cooper... die had dat probleem ook)
die donkere ondertoon die ga je binnenkort ook binnenin wel merken. Had hetzelfde in het begin..... maar als de boel wat "ingewerkt" is... dan klinkt ie geweldig. Lekkere terugslag in de uitlaat... smullen..
Trouwens dat afblazen van de turbo hoor je nu ook velen malen beter.
Veel plezier ermee.
ps. misschien ligt het aan mij... maar vanuit stilstand snel optrekken daar heb ik sinds de JCW upgrade wat meer moeite mee.
D'r zit zo'n "opstart" dip ... waardoor ik niet lekker kan wegtrekken.... (lijkt een beetje op mijn eerste cooper... die had dat probleem ook)
The Member Formely Known As KSTJA0