Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeft Jannes de auto uitgelijnd?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes!Raymond schreef:voor uitlijnen?MartijnGizmo schreef:Ik betaalde €53, vorig jaar was het nog €48 volgens mij...
It's actually a mix of multiple cameras, Canon 600D/7D/5D2, Olympus PEN E-PM1 and iPhone 4S!Sportspack Mark schreef:Your car always looks awesome! I need an awesome camera like this

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zat vroeger bij Jannes in de klas bij de opleiding motorvoertuigen techniek.
Jannes lijnt ook altijd mijn auto's uit als het nodig is.
Jannes lijnt ook altijd mijn auto's uit als het nodig is.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig! Niels werkt door toeval meestal aan mijn auto, en dat is een oud-klasgenoot van m'n vriendin... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag is het karretje precies een jaar (en zo'n 24.000km) in m'n bezit, en nog altijd ben ik er erg blij mee. De functionele ritten zijn goed te doen (op-en-neer naar Schiphol met 140 op de teller is 7,9l/100km) en de dikkere achterstabi is een uitzonderlijk leuke toevoeging. Gisteravond nog even lekker een stukje gegleden op een rotonde...
]
Heel veel anders dan ^^ ziet ie er nog niet uit, terwijl ie met z'n 10 jaar trouwe dienst toch wel een frisse look verdiend heeft... daar wordt dan ook aan gewerkt nu!

Heel veel anders dan ^^ ziet ie er nog niet uit, terwijl ie met z'n 10 jaar trouwe dienst toch wel een frisse look verdiend heeft... daar wordt dan ook aan gewerkt nu!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd Martijn.
idd binnenin is ie totaal veranderd.

idd binnenin is ie totaal veranderd.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, ff een weerstandje van 3,3Ω ertussen, de boel gereset en het airbaglampje blijft nu uit!

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
GP-tellertjes?MartijnGizmo schreef:Zo, ff een weerstandje van 3,3Ω ertussen, de boel gereset en het airbaglampje blijft nu uit!![]()

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes!

Ik mag naar alle modules wegschrijven, behalve die van de airbags. Dan maar zo...ducks schreef:Niet gewoon uitgezet in de ecu, of kan dat niet op een r50/r53?MartijnGizmo schreef:Zo, ff een weerstandje van 3,3Ω ertussen, de boel gereset en het airbaglampje blijft nu uit!![]()

Onze sponsors