Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
bochie heb je het hier eigenlijk?
Over welkBerthil schreef:... Hij snijd werkelijk door de bocht, je voelt hem in het tweede gedeelte van de bocht veel beter pakken, daar waar hij normaal over de voorwielen gaat schuiven. Ik heb nu de voorwielen nog niet aan het schuiven gekregen, de hele auto glijd dan een beetje meer naar buiten i.p.v. onderstuur.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De 2 bochtjes voor DSM Research waar je 40 mag
@Hans: toch goed geraden, je hebt dus les
Ik ben vanmiddag met GP rear seat delete kit bezig geweest.
Het polystyreen op maat gemaakt en openingen gemaakt voor de Schrott gordels.
Straks inspuiten met lijm en de bekleding er op lijmen.
Als het klaar is maak ik wel een fotootje.
Het MTH spruitstuk bevalt weer goed. Hij lijkt toch wat meer lawaai te maken (achteraan) dan de vorige en plopt veel meer en harder. Misschien door het band wat er omheen zit en wellicht heeft er in de vorige al langer een klein gaatje gezeten.
MTH Nederland (Rein) en MTH Duitsland hebben niet gereageerd op mijn vraag of er na 1,5 jaar nog garantie op zit. Geen reactie, niks, nada. Zelfs niet een antwoord dat er geen garantie meer op zit.

@Hans: toch goed geraden, je hebt dus les

Ik ben vanmiddag met GP rear seat delete kit bezig geweest.
Het polystyreen op maat gemaakt en openingen gemaakt voor de Schrott gordels.
Straks inspuiten met lijm en de bekleding er op lijmen.
Als het klaar is maak ik wel een fotootje.
Het MTH spruitstuk bevalt weer goed. Hij lijkt toch wat meer lawaai te maken (achteraan) dan de vorige en plopt veel meer en harder. Misschien door het band wat er omheen zit en wellicht heeft er in de vorige al langer een klein gaatje gezeten.
MTH Nederland (Rein) en MTH Duitsland hebben niet gereageerd op mijn vraag of er na 1,5 jaar nog garantie op zit. Geen reactie, niks, nada. Zelfs niet een antwoord dat er geen garantie meer op zit.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
¿que?Berthil schreef: MTH Nederland (Rein) en MTH Duitsland hebben niet gereageerd op mijn vraag of er na 1,5 jaar nog garantie op zit. Geen reactie, niks, nada. Zelfs niet een antwoord dat er geen garantie meer op zit.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helaas wordt er dus niet gereageerd door MTH op mijn vraag of ik nog recht heb op garantie.
Bij MTH krijg je garantie tot om de hoek blijkt wel.
Mijn MTH spruitstuk van 1,5 jaar oud zit een gat in, beetje snel voor een RVS spruitstuk van 750 euro vind ik.iDarkDesign schreef:¿que?
Helaas wordt er dus niet gereageerd door MTH op mijn vraag of ik nog recht heb op garantie.
Bij MTH krijg je garantie tot om de hoek blijkt wel.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De mijne is zoveelste hands, dus garantie zit ik niet echt om te wachten. Ik heb mijn oude spruit nog voor als het moet.
toch lief dat je aan me denkt!
iDD
toch lief dat je aan me denkt!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niet 
Bevalt me eigenlijk wel goed zo.
Hij is niet helemaal kaal en er zitten intussen al zoveel andere dingen op dat het een druk geheel wordt als er nog meer op komt.
Er zit wel wat in mijn achterhoofd maar dat is lange termijn-planning want dan moet er nog veel meer carbon op de auto

Bevalt me eigenlijk wel goed zo.
Hij is niet helemaal kaal en er zitten intussen al zoveel andere dingen op dat het een druk geheel wordt als er nog meer op komt.
Er zit wel wat in mijn achterhoofd maar dat is lange termijn-planning want dan moet er nog veel meer carbon op de auto

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De blauwe bougiekabels voor de opllettende kijker,
tevens de motorruimte wat gepoetst voor komende zondag
Ook nu betere afdichtingsrubber rond de behuizing van het luchtfilter.

Ik heb het polystyreen van de GP achterbankopvulling op maat gemaakt en bekleed:

Hier gemonteerd met gevarendriehoek. De vakken heb ik gevuld met een rubberen mat om het netjes af te werken. Het polystyreen moet passen gemaakt worden omdat het breder is in de GP door de smaller rode zijpanelen:

Het kan ook zo. Onder de gevarendriehoeklocatie in het polystyreen heb ik een gat gemaakt voor de achterbankgordels en veel polystyreen weggesneden aan de zijkanten zodat de Schrott Quick Fit gordels nog gemonteerd kunnen worden. De achterbank blijft er dus ook niet permanent uit, dit is alleen voor speciale gelegenheden en op het circuit (komende zondag zit het er ook in):

tevens de motorruimte wat gepoetst voor komende zondag

Ook nu betere afdichtingsrubber rond de behuizing van het luchtfilter.

Ik heb het polystyreen van de GP achterbankopvulling op maat gemaakt en bekleed:

Hier gemonteerd met gevarendriehoek. De vakken heb ik gevuld met een rubberen mat om het netjes af te werken. Het polystyreen moet passen gemaakt worden omdat het breder is in de GP door de smaller rode zijpanelen:

Het kan ook zo. Onder de gevarendriehoeklocatie in het polystyreen heb ik een gat gemaakt voor de achterbankgordels en veel polystyreen weggesneden aan de zijkanten zodat de Schrott Quick Fit gordels nog gemonteerd kunnen worden. De achterbank blijft er dus ook niet permanent uit, dit is alleen voor speciale gelegenheden en op het circuit (komende zondag zit het er ook in):

Laatst gewijzigd door Berthil op 06 sep 2007, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors