@sven,marcel en fred: tjah daar is een SYR voor he voor plaatjes en ik vind het zelf ook leuk om te kijken en ze te maken
@peter: tjah rood is gewoon the shit
@coen en maurice: en heb ze alleen maar gewassen vant weekend niet gepoetst of wat dan ook en dan had ik er nog een flink stuk mee gereden maar ze blinkt idd goed
@JP: ja het zijn de velgen die het em doen he zijn er ook in zwart he met gekleurd randje
@sepp: thanks mate we do our best
@paul: ja moeten snel effe iets afspreken he we keep in touch voor je shoot heb er zin aan
@rini: jaja kwam bij toeval uit in drimmelen wil binnekort ook eens naar hazeldonk karren, mooi industrie tereintje voor wat foto's denk ik maarja kwam ik wat te laat achter maar we moeten idd keertje binnekort samen een shoot doen aan willemstad he
ja zit toch snel weer een hoop stof op he maar neej we zijn alleen met paul zn kart op pad geweest vandaag ging om zijn calenderfoto dus de volgende keer maar weer helaas komen binnekort wel weer foto's hoor G
Dude dan had ik toch met alle 2 de Mini's gereden hoor !!!
Had je ook een paar mooie plaatjes samen kunnen klikken toch !!
Maar O.K mate we wachten wel af , anders stof ik je topic volgende maand wel weer af
haha prima maar we hadden idd miss net zo goed met 2 auto;s kennen rijden en een paar duo shots kenne schieten maarja das weer iets leuks voor next time