Vandaag met mijn MTH spruitstuk naar een lasser gegaan (een goeie gozer via Motorforum in Wormerveer). Daar tot de conclusie gekomen dat het niet aan het laswerk scheelt (welk wel erg slordig is gedaan), maar de mond van het spruitstuk is zo krom als een banaan!
Hij gaat nu kijken of hij het kan laten afvlakken.... Zal wel weer een pak geld gaan kosten!
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Hitte en RVS gaan niet goed samen. Kan door van alles komen en is helaas niet een raar geval.MR schreef:Hoe kan da nu? Krom???
MR
iDD
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
spruitstuk zit met 8 bouten vast op de blok... en dan nog krom trekken ?
zaten alle bouten nog goed vast ? (en waren ze er nog alle 8
)
kan toch moeilijk geloveniDarkDesign schreef:Hitte en RVS gaan niet goed samen. Kan door van alles komen en is helaas niet een raar geval.MR schreef:Hoe kan da nu? Krom???
MR
iDD

spruitstuk zit met 8 bouten vast op de blok... en dan nog krom trekken ?
zaten alle bouten nog goed vast ? (en waren ze er nog alle 8

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat is die tape van http://www.outmotoring.com
Maar je kan ook hier nog halen (ook in gloss)
@ Snans, kan van alles zijn. Hij heeft er maanden goed op gezeten en opeens begon het te brommen.
iDD

Schiet niet op!
Thanks Fred, vooral dat bonnetje onder ruit werpt goede herinneringen opFred schreef:Welke tape heb je hiervoor gebruikt? Je kart ziet er trouwens erg goed uitiDarkDesign schreef:
![]()

Dat is die tape van http://www.outmotoring.com
Maar je kan ook hier nog halen (ook in gloss)
@ Snans, kan van alles zijn. Hij heeft er maanden goed op gezeten en opeens begon het te brommen.
iDD

Schiet niet op!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar moet ik dan misschien ook naar laten kijken met het MTH spruitstuk wat ik van Hans heb gekocht. Die maakt ook herrie maar kon bij demonteren geen lek vinden. Misschien ook krom.
Ben zeer benieuwd naar de eerste spoiler foto's en kijkmiddag om hem live te zien
Ben zeer benieuwd naar de eerste spoiler foto's en kijkmiddag om hem live te zien

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hmm, net een telefoontje van Ant. Hij is met het spruitstuk nog even naar een expert gegaan (het is echt een goeie jongen!). Deze concludeerde dat het kromming geen zak uit maakte (als je maar van binnen naar buiten vast zette) Maar dat het flexibele tussenstuk 'gewoon' stuk was. Daar lekte het en daar kwam de roet vandaan.
Ant gaat dit nu verhelpen en met een beetje mazzel de 8e er nog op zetten!
@ Berthil, 15 maart hoop ik testbankdag te doen.
iDD
Ant gaat dit nu verhelpen en met een beetje mazzel de 8e er nog op zetten!
@ Berthil, 15 maart hoop ik testbankdag te doen.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Oja! Dat spruitstuk is nu al gemaakt! (score!) wel ff 200 knaken afrekenen.
MAAARRRrrrrrr, testbankdag heb ik nog een andere afspraak staan. Misschien kan ik het combineren!
iDD
MAAARRRrrrrrr, testbankdag heb ik nog een andere afspraak staan. Misschien kan ik het combineren!
iDD
Onze sponsors