Gister al vroeg op weg naar Beek. Daar aangekomen was men al bezig om de eerste auto te chippen. Na wat koffie en taart en een korte toespraak kon er gerold worden. De Mini ging op de bank en ghisbert ging hem eens aan de tand voelen. Ik zal van allerlei metetertjes op en neer gaan op het bord maar het zei me niks. Totdat ik van hem de uitdraai ontving. 184 PK! Niet slecht voor een prefacelift met M7 filter en sportuitlaat en software van Beek. Was er erg tevreden mee. Uiteindelijk ook nog een compressor pully gekocht. Ben reuze benieuwd wat die gaat doen :D
Hieronder mijn grafiek:
Filmpje van mijn run staat nog op de camera en zal nog even gemonteerd moeten worden voordat het hier gepost wordt.
Z.s.m natuurlijk alleen de auto kan momenteel niet even gemist worden. Maar deze komt er wel op. Ben ook nog aan het kijken voor een andere mod maar dat duurt nog wel even denk ik
Hmm, heb ik je zaterdag gewoon helemaal gemist? Of was ik gewoon te laat Mooie lijn, ik dacht dat je veel meer had laten doen onder de kap, maar mooie stijgende lijn.
Ik ben er toch wel even geweest hoor. En was als eerst op de bank. Dus al meteen om 10 uur. Onder de kap heb ik alleen een luchtfilter geplaatst en de gewone softwaren van beek gedaan. En een sportuitlaat. Het verbaasde mij ook nogal voor een preface lift mini