De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Ginoceros' sleuteltopic

04 sep 2015, 21:37

Ginoceros schreef:Tempting maar dan regent het hier boetes voor Peet dus nog maar ff niet ! :wink:
Laat je het onder de sportknop zetten... Die wordt hier door de vrouw ook nooit gebruikt... :mrgreen:
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

04 sep 2015, 22:53

Ginoceros schreef:Dan moet je heeeeel snel aankomen Rob :D :wink:
Rob, het is een Eclipse Grey MINI, not "BASE, MAN", but as "SPEEDY" Gonzales modding the MINI. :wink: Het zit hem denk ik in de kleur, die vraagt om veel mods :mrgreen:

Zeer nette MINI Che, al "een tipje van de sluier" vernomen in onze mail wisseling dus nieuwsgierig naar je mods. In ieder geval proficiat en veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst :icon_top:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 06:35

Het zal allemaal niet zo spectaculair worden hoor want in dat opzicht was de R53 een veel grotere uitdaging. De R56 zit al behoorlijk vol opties en is jonger dus er hoeft (als het goed is) minder gesleuteld te worden.
In ieder geval wordt hij niet verlaagd want Peet vindt hem prima rijden zo.
Wel komen meteen de R112's er weer onder en ik heb al een mooie winterbandenset gekocht want hij moet in de winter natuurlijk ook shinen !
Grilomranding zwart en op zoek naar zwarte spiegelkappen, dak wordt zwart gespoten en de achterste ramen moeten worden verduisterd want dat stond bij de R53 ook prachtig icm het zwarte dak. Lampringen in kleur vd wagen en ooit blacklines maar dat heeft geen hoge prio omdat die dingen reteduur zijn.
Dan zijn we klaar aan de buitenkant op 1 ding na waar ik vandaag hopelijk positief bericht over krijg .... binnenkant hoeft alleen een goede oplossing voor de integratie vd Iphone te komen want die heeft Peet veel nodig overdag.

@Berthil wat mij betreft mag je dat "next" weer van mijn avatar afhalen hoor want we blijven gewoon Mini rijden !
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

05 sep 2015, 09:40

Che, dat verduisteren van de achterste 3 ramen, hoe heb je dat bij de R53 laten doen?
Met folie?
De mijne mogen ook wel een paar tintjes donkerder, maar dan wel graag op een mooie manier.
Het kan tussen me oren zitten, maar plakfolie, ik weet niet of dat de oplossing is, want ik zie soms van die auto's rijden waar dat spul los laat en dat ziet er dus echt niet uit, en dat wil ik dus koste wat kost voorkomen.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 09:45

Jos dat was af fabriek al mooi zwart (optie). Ik twijfel nog of ik gewoon van die zonnedingen erin zet of laat verduisteren dus ben eigenlijk aan het wachten op jou tot je met foto's komt waarin je de zonneschermpjes hebt geplaatst :D :D
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 sep 2015, 10:23

Ginoceros schreef: .... binnenkant hoeft alleen een goede oplossing voor de integratie vd Iphone te komen want die heeft Peet veel nodig overdag.
Wij zijn erg tevreden over de Gromm BT3
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

05 sep 2015, 10:48

Ginoceros schreef:Jos dat was af fabriek al mooi zwart (optie). Ik twijfel nog of ik gewoon van die zonnedingen erin zet of laat verduisteren dus ben eigenlijk aan het wachten op jou tot je met foto's komt waarin je de zonneschermpjes hebt geplaatst :D :D

Ik heb die schermpjes niet gekocht Che, prijs op zich was goed, maar ophalen in Genk ging / is me net iets ver, dus dat heb ik voorbij laten gaan.
Dan kan ik net zo goed nieuwe gaan kopen bij de dealer.
Johan (Barracuda) heeft ze in zijn Jcw zitten, heb net een paar foto's van hem gestuurd gekregen, en die gaan het dus worden.
Net dealer gemaild wat zo'n setje moet gaan kosten, zodra ik bericht heb laat ik het je weten Che.

Afbeelding

Afbeelding
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 10:51

Jos, ik heb die dingen eigenlijk in alle recente auto's gehad en ze zitten perfect maar heb ze nooit op de achterruit gezet. Heb je er 3 of 2 besteld en kun je me de onderdeelnummers whappen want ik krijg hier bij de dealer tegenwoordig ook al 10% dus wellicht scheelt dat wat voor beiden.

ps die "onderkantzijdingen" zijn ook besteld :lol: :wink: :wink:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

05 sep 2015, 10:56

Ginoceros schreef:Jos, ik heb die dingen eigenlijk in alle recente auto's gehad en ze zitten perfect maar heb ze nooit op de achterruit gezet. Heb je er 3 of 2 besteld en kun je me de onderdeelnummers whappen want ik krijg hier bij de dealer tegenwoordig ook al 10% dus wellicht scheelt dat wat voor beiden.

De 10% zal ik ook wel krijgen als het er geen 15 zijn, maar goed, je hoort wel wat het moet gaan kosten.
Special reason waarom je de achterruit nooit gedaan hebt?

Whahaha, onderkantzijdingen :lachuh
Gaaaaafffffffffff (shakeit)
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 11:00

Omdat die achterruit dingen meestal groot zijn en bij sommige merken 2 delig hetgeen niet mooi is.
Wellicht wordt de Mini de uitzondering met zijn kleine achterruitje.

ps dat aanbod van die koplampringen ga ik nog op terugkomen ... ff pauze ... :))
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

05 sep 2015, 11:17

Ginoceros schreef:Omdat die achterruit dingen meestal groot zijn en bij sommige merken 2 delig hetgeen niet mooi is.
Wellicht wordt de Mini de uitzondering met zijn kleine achterruitje.

ps dat aanbod van die koplampringen ga ik nog op terugkomen ... ff pauze ... :))
Achterscherm is uit 1 deel.
Che, iets van een tientje of 4, 5, voor het spuiten, daar kun je toch niet voor met chrome rondrijden :O

:mrgreen:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 12:49

Man je moest us weten wat er nu allemaal uitvliegt, die onderdingen, spiegels, broditspul, velgen en ik begrijp net van mijn spuiter dat ik de wagen vrijdag wanneer we um gaan halen daar meteen kan neerzetten om het dak zwart te laten spuiten dus ..... Peet heeft nu al een hartverzakking ... snel weer even wat spulletjes zoeken die op MP kunnen :D :D :wink:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

05 sep 2015, 13:31

Allie begrip Che, I ken het gevoel.
En ons vrouw ook roept ze :lol:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2015, 19:29

@2kaatjes ... die foto vd 2 Anniversarys naast elkaar in standaard trim gaat nie lukken nie want de wagen gaat vrijdag op de ophaaldag meteen naar Job voor het spuitklusje ! Als het goed is kunnen we hem dan zaterdagmiddag alweer ophalen :)) :))
2Kaatjes
Be Mini
Be Mini

05 sep 2015, 23:53

Ginoceros schreef:Jos, ik heb die dingen eigenlijk in alle recente auto's gehad en ze zitten perfect maar heb ze nooit op de achterruit gezet. Heb je er 3 of 2 besteld en kun je me de onderdeelnummers whappen want ik krijg hier bij de dealer tegenwoordig ook al 10% dus wellicht scheelt dat wat voor beiden.

En wat als je er dan 3 besteld?
Wij hebben sonniboy in de CM. Fijn en ook wel mooi muv de achterraam die in 2 delen is. Van een afstandje ziet het er wel mooi uit.
Lucky 7 :icon_top:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”