Laat je het onder de sportknop zetten... Die wordt hier door de vrouw ook nooit gebruikt...Ginoceros schreef:Tempting maar dan regent het hier boetes voor Peet dus nog maar ff niet !

Laat je het onder de sportknop zetten... Die wordt hier door de vrouw ook nooit gebruikt...Ginoceros schreef:Tempting maar dan regent het hier boetes voor Peet dus nog maar ff niet !
Rob, het is een Eclipse Grey MINI, not "BASE, MAN", but as "SPEEDY" Gonzales modding the MINI.Ginoceros schreef:Dan moet je heeeeel snel aankomen Rob![]()
Wij zijn erg tevreden over de Gromm BT3Ginoceros schreef: .... binnenkant hoeft alleen een goede oplossing voor de integratie vd Iphone te komen want die heeft Peet veel nodig overdag.
Ginoceros schreef:Jos dat was af fabriek al mooi zwart (optie). Ik twijfel nog of ik gewoon van die zonnedingen erin zet of laat verduisteren dus ben eigenlijk aan het wachten op jou tot je met foto's komt waarin je de zonneschermpjes hebt geplaatst![]()
Ginoceros schreef:Jos, ik heb die dingen eigenlijk in alle recente auto's gehad en ze zitten perfect maar heb ze nooit op de achterruit gezet. Heb je er 3 of 2 besteld en kun je me de onderdeelnummers whappen want ik krijg hier bij de dealer tegenwoordig ook al 10% dus wellicht scheelt dat wat voor beiden.
ps die "onderkantzijdingen" zijn ook besteld![]()
![]()
Achterscherm is uit 1 deel.Ginoceros schreef:Omdat die achterruit dingen meestal groot zijn en bij sommige merken 2 delig hetgeen niet mooi is.
Wellicht wordt de Mini de uitzondering met zijn kleine achterruitje.
ps dat aanbod van die koplampringen ga ik nog op terugkomen ... ff pauze ...
En wat als je er dan 3 besteld?Ginoceros schreef:Jos, ik heb die dingen eigenlijk in alle recente auto's gehad en ze zitten perfect maar heb ze nooit op de achterruit gezet. Heb je er 3 of 2 besteld en kun je me de onderdeelnummers whappen want ik krijg hier bij de dealer tegenwoordig ook al 10% dus wellicht scheelt dat wat voor beiden.
ps die "onderkantzijdingen" zijn ook besteld![]()
![]()
Onze sponsors