G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Kees en Annet
Racende reporter

26 mei 2009, 14:54

:shock:
Das niet fijn.

Gelukkig op een langzame weg, en niet op Silverstone :roll: !

Aan de andere kant, zo hard gingen we daar nou ook weer niet :lol:

Doe maar mooie zwarte velgen.

Annet
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 26 mei 2009, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 14:54

Ik denk dat ik al de connectie Linea Corse en Rota doorheb..

Bekijk dit plakkertje eens nauwkeurig

Afbeelding

En de LM's..

Afbeelding

Mario ze hebben u toch niet laten wijsmaken dat deze velgen in USA worden gebouwd é.. mij lijkt het dat Rota ze bouwt onder licentie voor Linea Corse en vervolgens worden ze naar de States verscheept. Rota heeft geen fabrieken in USA.

M.i. worden ze dus weldegelijk in de Filippijnen gebouwd. :wink:

Als ik er naast zit, ik leer graag bij! Maar geef toe dit ziet er niet zo goed uit hé..
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 15:04

Zouden ze die velgen nog gebruiken in de racerij? >)

http://forums.evolutionm.net/evo-x-tire ... heels.html

Sorry Tirex :lol:

:wink:
coendek
Stoepsleutelaar

26 mei 2009, 15:21

lees dan ook ff het hele topic....

er is altijd wel eens een slechte tussen.. verschillende merken...

zo'n bullshit dit....

JA rota heeft wielen die op andere lijken maar moeten ze dan gelijk pruts kwaliteit zijn.. NEUH..

sorry voor off-topic...

maar RH is een gerenomeerd merk... maar ook daar zijn fouten in..

http://www.alufelgen-schaden.de/bilder-eigener-schaden/
Laatst gewijzigd door coendek op 26 mei 2009, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

26 mei 2009, 15:22

Als jullie willen kan ik ook wel wat foto's posten van Team Dynamics 1.2 velgen met scheuren die van een Mini af komen. Dat is dus een zeer gerenommeerd merk. En die scheuren komen niet van gaten in de weg.
coendek
Stoepsleutelaar

26 mei 2009, 15:26

precies!

niet ieder wiel is even sterk en geschikt voor circuit gebruik.. een x een stoepje/put en je wiel heeft een zwakke plek... kan altijd scheuren/breken/lekken..

coen
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 15:27

Ik wil maar zeggen, er is een reden waarom je voor één velg BBS LM een volledige set Rota's kunt kopen én laten verfen :wink: (voor die 100 euro er boven of onder gaan we niet zeuren)

@Berthil: TD staat nog niet lang aan de top, en in het begin hebben ze ook last gehad van kwaliteitsproblemen omdat de baas vd TD te strenge eisen had ivm gewicht.
coendek
Stoepsleutelaar

26 mei 2009, 15:34

SSR= gerenomeerd race/driftmerk...

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=90782

denk dat er nu genoeg over geluld is.. ik ben er van overtuigd dat er productie fouten gemaakt kunnen worden..

Bij linea corse, BBS, team Dynamics, OZ, you name it...

Coen
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 15:42

Genoeg geluld idd, maar ik blijf bij mijn standpunt.

Natuurlijk moet je alles wat in perspectief bekijken.. je hebt mensen die jaren Rota rijden maar nooit circuit of op perfect vlakken banen (hypotetisch uiteraard) rijden en er bijgevolg 'mega content' van zijn. Snap je? :wink:

Maar Rota past niet in het zelfde rijtje thuis als BBS, Enkei, RAYS en weetikveel.. no way :wink:
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2009, 15:52

William Blake@ die plakker dat jij laat zien is van ne 17"!!

mijn rota subzero's worden wel in de Fillipijnen gemaakt, maar de Linia Corsa's niet!!! (hebben ze mij verteld)

en dat er geen rota's gebruikt worden in de race, ben je 100% naast mijn vriend.

waar dat ik mijn Subzero's haalde, ligt er vol van, allmaal voor de race, en voor trackdays & drifting!!

Rota subzero is één van de lichste en sterkste velgen die je kan krijgen! vraag maar aan Berthil.

BTW: Greg krijgt ne nieuwe velg vant fabriek.
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 15:57

tirex schreef:William Blake@ die plakker dat jij laat zien is van ne 17"!!

mijn rota subzero's worden wel in de Fillipijnen gemaakt, maar de Linia Corsa's niet!!! (hebben ze mij verteld)

en dat er geen rota's gebruikt worden in de race, ben je 100% naast mijn vriend.

waar dat ik mijn Subzero's haalde, ligt er vol van, allmaal voor de race, en voor trackdays & drifting!!

Rota subzero is één van de lichste en sterkste velgen die je kan krijgen! vraag maar aan Berthil.

Wat maakt dat uit van die 17 inch? Heb je die dozen nog? Van ver lijkt het alsof ze een stickertje over die grotere Rota sticker hebben gekleefd.. zou wel eens willen weten wat eronder zit/staat geschreven.

Ik zeg ook NERGENS dat het brol is é, dat is het absoluut niet! Er is gewoon een verschil. Altijd geweest en zal altijd zo blijven.

Ben wel benieuwd naar de Subzero's, heb je daar meer concrete info over? Waar wordt er mee geracet (welke competitie? of amateur, etc)
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 16:02

tirex schreef:BTW: Greg krijgt ne nieuwe velg vant fabriek.
Dit is tenminste een positieve inbreng!
afbreken van merken of producten is makkelijk en brengt weinig bij :wink:

elk merk heeft fouten en stommiteiten

Mijn RH'en met spoorverbreders zijn de dag nadat ik terug kwam van de Nordschleife met spacer en al op enkele millimeters na, bijna van de auto losgekomen......
Goed systeem dat ze hebben dus.... met bouten voor spoorverbreders en aparte bouten voor de velgen...
NIET DUS
In mijn ogen zou zoiets toch ook niet mogen en dat voor een merk als RH....
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2009, 16:14

William Blake schreef:
tirex schreef:William Blake@ die plakker dat jij laat zien is van ne 17"!!

Wat maakt dat uit van die 17 inch? Heb je die dozen nog? Van ver lijkt het alsof ze een stickertje over die grotere Rota sticker hebben gekleefd.. zou wel eens willen weten wat eronder zit/staat geschreven.

Ik zeg ook NERGENS dat het brol is é, dat is het absoluut niet! Er is gewoon een verschil. Altijd geweest en zal altijd zo blijven.

Ben wel benieuwd naar de Subzero's, heb je daar meer concrete info over? Waar wordt er mee geracet (welke competitie? of amateur, etc)
Racing Heart CP35

Afbeelding

Rota wheels are mostly replica wheels of Spoon, Mugen, and VOLK Wheels. The Rota Subzero wheels are Rotas most popular wheel and one of the best in there wheel lineup. Rotas are very popular with the JDM honda crowd for there good quality and value. It's very rare on race day to not see cars running rotas at the track.

(komt van de Rota website)

:)
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2009, 16:14

hey mannen... doe eens rustig aan :lol: :lol: Maak mss even een ander topic aan om verder te lullen over de kwaliteit van velgen...
Ik neem ook aan dat dit een ongelukkig incident is, en weet ook niet hoe het is kunnen gebeuren... mss is hij op de verkeerde moment op een verkeerde plek met een te hoge druk terechtgekomen en is hij gesprongen...

Mario vertelde me dat de velg (incl. band vermits ik hem er niet afkrijg) naar de fabriek gaat, en ze sturen me een nieuwe terug (hopelijk met band dan...)

Als dat gebeurt ben ik blij dat het is opgelost, er kunnen overal en bij iedereen incidenten gebeuren, that's life! :wink:

Ik zou het maar erg vinden moesten daarom nu mensen zeggen dat het geen goede velgen/goed merk meer is, zoals enkele hier ook aangeven, kan met eender welke velg eens uitzonderlijk gebeuren...!

... trouwens, ze staan nog steeds te koop :wink: lol :lol:, maar dat waren ze al, dus komt niet door het incident!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MaVaEe
Koeien-teller

26 mei 2009, 16:44

Damn Greg gelukkig heb je dit niet in de UK opgelopen! :s
Zelf vind ik matzwart veel mooier dan hoogglans dus ik ben benieuwd wat het word! ;)

@ de mensen van de velgendiscussie:

Op internet staan ook duizenden plaatjes van in de fik staande Ferrari's. Dat is dan toch ook niet meteen een flutmerk?
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”