Das niet fijn.
Gelukkig op een langzame weg, en niet op Silverstone

Aan de andere kant, zo hard gingen we daar nou ook weer niet

Doe maar mooie zwarte velgen.
Annet
Wat maakt dat uit van die 17 inch? Heb je die dozen nog? Van ver lijkt het alsof ze een stickertje over die grotere Rota sticker hebben gekleefd.. zou wel eens willen weten wat eronder zit/staat geschreven.tirex schreef:William Blake@ die plakker dat jij laat zien is van ne 17"!!
mijn rota subzero's worden wel in de Fillipijnen gemaakt, maar de Linia Corsa's niet!!! (hebben ze mij verteld)
en dat er geen rota's gebruikt worden in de race, ben je 100% naast mijn vriend.
waar dat ik mijn Subzero's haalde, ligt er vol van, allmaal voor de race, en voor trackdays & drifting!!
Rota subzero is één van de lichste en sterkste velgen die je kan krijgen! vraag maar aan Berthil.
BTW: Greg krijgt ne nieuwe velg vant fabriek.
Dit is tenminste een positieve inbreng!tirex schreef:BTW: Greg krijgt ne nieuwe velg vant fabriek.
Racing Heart CP35William Blake schreef:Wat maakt dat uit van die 17 inch? Heb je die dozen nog? Van ver lijkt het alsof ze een stickertje over die grotere Rota sticker hebben gekleefd.. zou wel eens willen weten wat eronder zit/staat geschreven.tirex schreef:William Blake@ die plakker dat jij laat zien is van ne 17"!!
mijn rota subzero's worden wel in de Fillipijnen gemaakt, maar de Linia Corsa's niet!!! (hebben ze mij verteld)
en dat er geen rota's gebruikt worden in de race, ben je 100% naast mijn vriend.
waar dat ik mijn Subzero's haalde, ligt er vol van, allmaal voor de race, en voor trackdays & drifting!!
Rota subzero is één van de lichste en sterkste velgen die je kan krijgen! vraag maar aan Berthil.
BTW: Greg krijgt ne nieuwe velg vant fabriek.
Ik zeg ook NERGENS dat het brol is é, dat is het absoluut niet! Er is gewoon een verschil. Altijd geweest en zal altijd zo blijven.
Ben wel benieuwd naar de Subzero's, heb je daar meer concrete info over? Waar wordt er mee geracet (welke competitie? of amateur, etc)
Onze sponsors