Speechless.....
Ik weet wel ongeveer wat rollen is, maar wat is er dan precies allemaal gedaan? Is er een stuk van je metalen wielkasten ge-rolled? Of is het bij modify-en van de plastic bogen gebleven? Very impressive !!
@Martiio - Ach vond dat die er ook op moest .. maar dat geluid van dat ding.. normaal rijdend niks.. mooie brom maar als het gas op gaat.
@ivo -
@St.Pierre - Dank je en klopt.
@Coendek - Dikke Shit! all thanks to you too.!
@Geobem007 - Thanks en ach met wat Hulp van de Fotowinkel kom je een eind.
@Fred - Dank u dank u
@Thomas - Hahaha ach 'I also love haters'
@Mushrob -
@Wheeler - Hebben meer mensen last van.
@MiniBeardie XL - Snapt ge het nu
@P5ycH0 - Ik heb er helaas (alweer) geen foto's van, maar ze rollen dus het ijzer naar buiten. als jebehoorlijk ver moet is het altiojd beter om te föhnen. dan scheurd de lak niet zo snel. Maar het app. wat we gebruiken ziet er zo uit. zie foto..
Nou moet ik alleen nog even wachten op mijn cambetrplaten, zodat de voorkant ook goed gezet kan worden. die heeft echt 1,5 á 2 graden negatief nodig. Het staat er nu zo bij.
Je hebt het weer voor elkaar gekregen om een speciale eigen look te creëren.
Maar is dat uitrollen nu niet definitief? Mocht je ooit de clubman weer naar stock terug bouwen, dan lukt dat toch niet met de wielkasten?
Of kan je deze ook weer 'in' rollen.
Daar zie je niets van he... Het rollen heeft niets te maken met de kunststof bogen, het gaat over het staal op zich. Met zo'n offset raak je het chassis, en dat kan natuurlijk meer schade met zich meebrengen dan dat plastic
@ossie - oskar daar is niks aan te zien. dus het is niet zoals bijvoorbeeld een Golf. Die heeft geen mmoie arche om dat te verbergen. Dus ooit terug naar oem enz. is geen probleem.