Koenv R53 PW-> wieltjes
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ben er wel uit, maar moet eerst mijn brake Ducts hebben zodat ik deze erin kan maken. Dan kan hij naar de spuiter om meteen alles mee te nemen. Maar er ligt nog wel meer klaar waar ik eigenlijk ook geen tijd voor heb !
Zondag naar Weert om mijn Orranje spoiler te monteren en een setje toyos op te halen
, dus het begin is er weer.
Zondag naar Weert om mijn Orranje spoiler te monteren en een setje toyos op te halen

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Cool....als je nog eens een rondje gaat knallen ergens, let me know..kom ik ff buurten en mss rondje mee rijden?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Koenv moie ideen allemaal.. maar ik vind als pimper van beroep dat je naast de zwart / créme combinatie nog een andere accent moet krijgen nemen. zodat het racemonster een beetje gestalte krijgt. Maar dat vindt ik.. En het is niet mijn auto 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Geel?Ragnar schreef:naast de zwart / créme combinatie nog een andere accent moet krijgen nemen.

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
We will see
HahahaRagnar schreef:Koenv moie ideen allemaal.. maar ik vind als pimper van beroep dat je naast de zwart / créme combinatie nog een andere accent moet krijgen nemen. zodat het racemonster een beetje gestalte krijgt. Maar dat vindt ik.. En het is niet mijn auto
We will see

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors