Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ray's Cabbie.. Rolling shots.. 8) p70
Het is het alarm, tenminste ik heb vernomen dat Roy het beestje gestart heeft vanmorgen.. Bel Roy vanmiddag, dan weet ik meer.

- Peter
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
En, weet je al meer Raymond? Als je m terug hebt...gauw weer eens een Nijmeegse meet doen!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan de cabbie morgen ophalen, eindelijk weer even knallen na bijna twee maandenmaximiliaan schreef:En, weet je al meer Raymond? Als je m terug hebt...gauw weer eens een Nijmeegse meet doen!

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Ecu had Roy gewisseld, maar leverde niet het gewenste resultaat op. Daarna heeft Roy het alarm eruit gehaald, wat ook niet zorgde voor leven in de brouwerij. Na het nalopen van alle zekeringen bleek er toch een zekering te zijn die er niet goed uitzag. Dit bleek bij vervangen ervan ervoor te zorgen dat er eindelijk een goed geluid uit de uitlaat kwam.
Ik denk dat het alarm toch iets te lang geen stroom heeft gehad. Of het nu de dubbele startonderbreker is (schijnt het niet te kunnen zijn) of hierdoor een zekering is doorgefikt. Het blijft gissen.
Ik zal er waarschijnlijk niet om malen als ik morgen achter het stuur zit.
Ray's Cabbie.. Rolling shots.. 8) p70
Met alle zekerheid is het niet vastgesteld.Lars Temmink schreef:Wat was het nou?
De Ecu had Roy gewisseld, maar leverde niet het gewenste resultaat op. Daarna heeft Roy het alarm eruit gehaald, wat ook niet zorgde voor leven in de brouwerij. Na het nalopen van alle zekeringen bleek er toch een zekering te zijn die er niet goed uitzag. Dit bleek bij vervangen ervan ervoor te zorgen dat er eindelijk een goed geluid uit de uitlaat kwam.
Ik denk dat het alarm toch iets te lang geen stroom heeft gehad. Of het nu de dubbele startonderbreker is (schijnt het niet te kunnen zijn) of hierdoor een zekering is doorgefikt. Het blijft gissen.
Ik zal er waarschijnlijk niet om malen als ik morgen achter het stuur zit.

Laatst gewijzigd door Raymond op 10 okt 2014, 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Lekker van gaan genieten vandaag Raymond! En vanaf nu, rijd er eens wat vaker mee
...anders zie ik mijzelf genoodzaakt over te gaan tot confiscatie van het beestje en hem zelf met zekere regelmaat op zijn MINI staartje te trappen 

- Shag
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk eraan om minimaal een keer per week even vol door te trekken in de straat waar Sjaak woont. 

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je aan een nieuwe frontlip en schokbrekers zit te denken, zou ik je dat ook zeker aanradenRaymond schreef:Ik denk eraan om minimaal een keer per week even vol door te trekken in de straat waar Sjaak woont.

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag eindelijk weer mogen genieten na bijna twee maanden niet gereden te hebben .. Ik was er blijkbaar even helemaal in mijn element, net wat km's te laat met de foto van een mijlpaal voor de cabbie..

Roy bedankt dat je hulp, snelle service en je vakmanschap.

Roy bedankt dat je hulp, snelle service en je vakmanschap.

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Geweldig dat je weer sturen mocht/kon in de cabbie Raymond! En idd, ik zou ook in Sjaak z'n straat ff doortrekken, op KK plein graag nog ff rustig opwarmen/afkoelen 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat ie het weer doet, Raymond!
Op naar de 2 ton! 

Onze sponsors