Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, ik weet het niet Peter, er was ook een stock Countryman S die 184pk zou moeten hebben, die kwam op 202pk.
Zijn natuurlijk zoveel variabelen van invloed, kan altijd een keer niet helemaal goed gaan. Zeker op een rollenbankdag waar het het spreekwoordelijke lopende band werk is
Zijn natuurlijk zoveel variabelen van invloed, kan altijd een keer niet helemaal goed gaan. Zeker op een rollenbankdag waar het het spreekwoordelijke lopende band werk is

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
toen ik nog motor reed had ik mijn motor getuned bij MWS in Almere op de Dynojetbank (Net als de rollebank volgens mij
) En dan hadden we het altijd over een tweetal waardes PK's aan de krukas en Pk's aan de wielen omdat je altijd bij de aandrijving zo'n 10% verliest qua kracht. Misschien is het een domme opmerking maar is dat bij auto's ook zo want dan klopt het wel want dan heeft de ene tuner het over krukas pk's en de ander over voorwiel pk's (de wielen waar die aangedreven worden zijn leidend) Of gaat dat helemaal niet op bij auto's

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat weet ik niet dat is juist mijn vraag, want als hier kijkt wat Frankie zegt zit er ongeveer 10% verschil in dus al de een het over krukas heeft en de ander over wiel pk' s is het het zelfde vermogenfrankie schreef:Ja, ik weet het niet Peter, er was ook een stock Countryman S die 184pk zou moeten hebben, die kwam op 202pk.
Onze sponsors