Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de hele dag aan het knutselen geweest om de mistlampen er uit te halen en er een slang voor de remkoeling in te maken. Met wat regenpijp bevestigingsringen heb ik de slang mooi vast kunnen maken aan de mistlampbehuizing. Daarvoor moest natuulijk wel het glas van de mistlapbehuizing gedremeld worden. Die zaten toch vol steenslag. Op de verstelschroef van de mistlampen kon ik mooi de ring vastschroeven, het zit echt mooi zo.

Daarna wat plastic wegdremelen om ruimte te maken voor de slang, dat ging ook zonder problemen. Er hoeft ook niet veel plastic af van de wielkasten. Alleen zit het aan de linkerkant wel allemaal wat krapper omdat daar de pomp van de watergekoelde intercooler ook hangt. Ik heb de slang wat samen moeten drukken om ruimte te maken, ik hoop dat die nog wat doet maar het ging niet anders. Ik heb zelfs een stukje radiatorslang verwijderd om de pomp naar voren te kunnen plaatsen. De slangen drukken zichzelf heel mooi over de mistlampopening in de aero kit, dat zit perfect.

Woensdag shakedown op Zandvoort
Als het morgen weer licht is zal ik ook wat fotootjes maken van de voorkant.

Daarna wat plastic wegdremelen om ruimte te maken voor de slang, dat ging ook zonder problemen. Er hoeft ook niet veel plastic af van de wielkasten. Alleen zit het aan de linkerkant wel allemaal wat krapper omdat daar de pomp van de watergekoelde intercooler ook hangt. Ik heb de slang wat samen moeten drukken om ruimte te maken, ik hoop dat die nog wat doet maar het ging niet anders. Ik heb zelfs een stukje radiatorslang verwijderd om de pomp naar voren te kunnen plaatsen. De slangen drukken zichzelf heel mooi over de mistlampopening in de aero kit, dat zit perfect.

Woensdag shakedown op Zandvoort

Als het morgen weer licht is zal ik ook wat fotootjes maken van de voorkant.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nu heb je helemaal geen mistlampen meer?
(niet dat ik ze ooit aan heb gehad in 2,5 jaar)
(niet dat ik ze ooit aan heb gehad in 2,5 jaar)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Is mistlampen niet vereist voor APK?
Prachtige en nuttige Mod Berthil, ik ben weer trots op je
iDD
Prachtige en nuttige Mod Berthil, ik ben weer trots op je