speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was volgens mij een Ford zgalaxy of iets waar die linker dif rakelings overhhen vloog!
Heb daarna nog enkele pogingen gedaan om Tycho te laten stoppen, maar toen maar afstand gaan houden voor de zekerheid.....
Maarre, Mini loopt super, daar ben ik nu wel achter!!
Topdag geweest overigens, bedankt allemaal!
Cu next time.
Re: speedy->flako vandaag weer op de ring :)
Pfffff, dat scheelde heel weinig!speedy schreef:nog wel aardig mazzel gehad vandaag! want op de terugweg lekker aan het planken geweest, tycho en aart voor mij en tycho verliest zijn challenge diff boven de 230 km per uur (op teller)
gelukkig niet op de motorkap bij ons ........
zonde van diffuser maar 1 deel hing er nog half aan dus schade is beperkt gebleven.
Was volgens mij een Ford zgalaxy of iets waar die linker dif rakelings overhhen vloog!
Heb daarna nog enkele pogingen gedaan om Tycho te laten stoppen, maar toen maar afstand gaan houden voor de zekerheid.....

Maarre, Mini loopt super, daar ben ik nu wel achter!!
Topdag geweest overigens, bedankt allemaal!
Cu next time.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je had me wel ff kunnen bellen toen t gebeurde. Ik had echt niks door. De JCW liep als een dolle stier. Heerlijk!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is idd mazzel hebben. Het zal maar tegen je auto aankomen..
Het is geen topper, maar wellicht kan ik er nog wat van maken deze week..

Speedy by Raymond, on Flickr

Dat is idd mazzel hebben. Het zal maar tegen je auto aankomen..
Het is geen topper, maar wellicht kan ik er nog wat van maken deze week..

Speedy by Raymond, on Flickr
Laatst gewijzigd door Raymond op 04 aug 2013, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik moest op eens uitwijken voor een autoband op de weg maar bij nader inzien was dat jou linkerhelft van de diffuser
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Wat een verhaal weer met die dif.. Je zult hem maar moeten koppen... Gelukkig geen schade aan de omstanders
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als iemand (lees;moi...) je probeert te waarschuwen met gevaar voor eigen auto
dan moet je aan de kant ipv gas bij te geven....
Op gegeven moment dacht ik, laat maar gaan en ben vh gas afgegaan!
Toch even 240 aangetikt bij 5200 toeren, auto loopt als nooit tevoren met de laatste aanpassingen!
Uhuhh!P5ycH0 schreef:Je had me wel ff kunnen bellen toen t gebeurde. Ik had echt niks door. De JCW liep als een dolle stier. Heerlijk!
Als iemand (lees;moi...) je probeert te waarschuwen met gevaar voor eigen auto

Op gegeven moment dacht ik, laat maar gaan en ben vh gas afgegaan!
Toch even 240 aangetikt bij 5200 toeren, auto loopt als nooit tevoren met de laatste aanpassingen!

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen voor jullie !!
Jullie zullen wel geschrokken zijn, maar ik hads niks door. Ook je groot licht deed bij mij geen lichtje branden....
Jullie zullen wel geschrokken zijn, maar ik hads niks door. Ook je groot licht deed bij mij geen lichtje branden....
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar die lui in die witte auto op de rechterbaan, die zijn zich de pleuris geschrokken, dat weet ik zeker!
Ff erna stond er politie op het viaduct en kwamen ze bij Beek/Elten de oprit op terwijl er af gingen omdat ik dacht dat je bij de afrit even ging kijken naar de auto...
Was ff bang dat die mensen vd auto die de dif bijna tegen hun aan kregen de polizei hadden gebeld, aar glucklich nicht!!
Nu toch maar een GP2 dif.... Zit met 6bouten vast! Hahaha
Mazzel en slaap lekker!
Nou, Erik en ik zagen ineens wat door de lucht vliegen en wisten toen niet direct wat het was, zagen wel dat het onder jouw auto vandaan kwam....P5ycH0 schreef:Gelukkig is het allemaal goed afgelopen voor jullie !!

Maar die lui in die witte auto op de rechterbaan, die zijn zich de pleuris geschrokken, dat weet ik zeker!

Ff erna stond er politie op het viaduct en kwamen ze bij Beek/Elten de oprit op terwijl er af gingen omdat ik dacht dat je bij de afrit even ging kijken naar de auto...
Was ff bang dat die mensen vd auto die de dif bijna tegen hun aan kregen de polizei hadden gebeld, aar glucklich nicht!!

Nu toch maar een GP2 dif.... Zit met 6bouten vast! Hahaha
Mazzel en slaap lekker!

- speedy
- NMC Legend
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou koop die foto dan!
RARA JONGENS DIE DESIGNERS

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors