Vandaag is Davy mijn kant op gekomen, met de Orranje GP wing welke nu eindelijk compleet was en een kofferbak met allerlei andere ellende voor de Mini ( bijna complete brake ducts, B en C stijlen, GP achter panelen van Orranje en een setje achterpanelen ). Kortom weer zat te doen dus, als het allemaal nog door gaat
Meteen gemonteerd, en ik vind het erg dik staan. .
Tevens de achterwisser eraf gesloopt en met een visdraadje COOPER S eraf gehaald, lekker cleane achterkant zo.
In de trunk van Davy zaten ook de Toyo 888s welke ik van Stefan overgenomen heb, Stefan ze zien er nog top uit. Bij Klaas vorige week een set Hosier R6 Slicks op kunnen halen, dus het schuurtje ligt lekker bezaaid met banden.
Tevens bij Lohan een set EBC schijven en blokken besteld voor R56s remmen en van Stroband zijn R56s voor klauwen overgenomen, de R56JCW bbk gaat er dus definitief vanaf.
@Peter, ja schijnt een pak beter te zijn voor de track days. Nee hij blijft zeker...... R53 Safety Design Challenge kooi ( over aan het nadenken, maar dat betekent dat alles eruit gaat!! )
@Raymond, allemaal emotie
@Marcel, thanks man, 15 sep verhuizen we, dinsdag komt de keuken, het begint lekker op te schieten nu.
Enige nadeel is dan moeten de recaros er ook aan geloven, nou ja nadeel .
Als er een full cage in gaat dan vind ik de recaros te netjes en komen er stoffen in met een vaste zitting, dus zonder slee.