BRG - Thanks, en Jip blijf binnen de Club. We kiezen toch lifestyle boven praktische.
Kwiebje - Bas thanks!
Mushrob - Lemelerveld of all places. daar ben ik geboren.. NOT! maar bedankt man. eeg een lift klinkt interessant…
GreyCooperS - Peter, jij Bedankt voor de hulp! jij al hem wel zien binnenkort..
Blont007 - komt helemaal goed.

Nielz - JIP project twee!!! en daar gaan we hopelijk heeeeel lang van genieten.
Door - Thanks.. S-spokes kopen?

Marss - Showuhh gaat zeker goed komen man.. kan mijn ritjes nog herinneren naast jij bij beek. toen was ik al verkocht aan een S. en nu hebben we er zelf 1..
Woosh - danke Schöne
Ivo - Ik denk dat we hem wel weer binnen de club gaan zien. ze vonden het allemaal erg interessant en leuk om te horen. was wel ff traantje pinken.. maar je hebt gelijk de Clubber maakt heel veel goed.
Cooperbol - JIP!!!

BMW X3 - Thanks Annet, volgens plan… nou niet echt hoor heeft heeeel lang bekoop gestaan. maar erg kort als we naar maarten kijken bijvoorbeeld. daar snap ik ook niks van
Speedy - Zou je denken? mode nog ff niet.

BlueCooperS - super blij. maar de nieuwe eigenaren hebben wel een heel leuke cooper gekocht..
Fred - Mee doen?? voorlopig niks. hij is helemaal dik zo. misschien nog de echte aero achter bumper erop.. maar bedankt voor de complimenten.. cooper was al aardig compleet. KLOPT als een bus/mini. ik heb wat hersen spinsels.. we zullen zien.
Deniz - DANKE!!

Jbcola - zal de felicitaties overbrengen dick. en bedankt. voor je PM.
Ries - Bedankt man..