G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's balen.
Chapeau voor de snelle actie van Mario!
Weer wel een reden om wat ander schoeisel er onder te leggen. Eerlijkheidshalve vond ik je vorige rims wel erg
er onder staan aangezien je dan alles rood/zwart hebt. Persoonlijk ben ik toch meer van Alu-rims.
How about R113's in alu kleur? Dan lijkt het erg veel op de R112's maar dan in 18"
R109's blijven ook altijd nog erg

Weer wel een reden om wat ander schoeisel er onder te leggen. Eerlijkheidshalve vond ik je vorige rims wel erg

How about R113's in alu kleur? Dan lijkt het erg veel op de R112's maar dan in 18"

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt Ries! Ik was ook aant denken om mss R113 in Alu te spuiten :-) mss wat donkerder 'bullet' kleur ofzo...
Hier nog wat pics die ik gevonden heb van MU...

Hier nog wat pics die ik gevonden heb van MU...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
bedankt Ries..
ben eigenlijk wel benieuwt welke de volgende zullen zijn.....
Gr.Mario
ps: vind wel dat Greg zenne topic snel vooruit gaat de laatste dagen..
Ries schreef:Da's balen.
Weer wel een reden om wat ander schoeisel er onder te leggen. Eerlijkheidshalve vond ik je vorige rims wel erger onder staan aangezien je dan alles rood/zwart hebt. Persoonlijk ben ik toch meer van Alu-rims.
bedankt Ries..
ben eigenlijk wel benieuwt welke de volgende zullen zijn.....

Gr.Mario
ps: vind wel dat Greg zenne topic snel vooruit gaat de laatste dagen..

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Greg:
Balen van je wiel man, goed om te lezen dat Tirex het snel heeft opgelost met de fabrikant/leverancier.
Ben benieuwd wat de volgende set rims worden voor de rode rakker.
Maar wat betreft die discussie, leuk om te lezen als ik net een set subzero's onder m'n Mini heb geplaatst.
Alleen brengt het me niet van de wijs om ze weg te doen, met mijn 120pk trek ik ze toch niet krom.
Bij de BMW dealer heb ik ook kapotte/gesprongen X5 wielen gezien, het is allemaal vrij relatief.
Als je echt voor de veiligheid wilt gaan neem dan stalen velgen met wieldoppen.
Keep on modding!
Ossie
Balen van je wiel man, goed om te lezen dat Tirex het snel heeft opgelost met de fabrikant/leverancier.
Ben benieuwd wat de volgende set rims worden voor de rode rakker.

Maar wat betreft die discussie, leuk om te lezen als ik net een set subzero's onder m'n Mini heb geplaatst.

Alleen brengt het me niet van de wijs om ze weg te doen, met mijn 120pk trek ik ze toch niet krom.

Bij de BMW dealer heb ik ook kapotte/gesprongen X5 wielen gezien, het is allemaal vrij relatief.
Als je echt voor de veiligheid wilt gaan neem dan stalen velgen met wieldoppen.

Keep on modding!
Ossie

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doet me denken aan de velgen die ze onder de Audi RS4 hadden zitten.
9spaaksvelgen die gewoon kromtrokken.. Verschillende eigenaars hebben 'ovale' velgen gekregen!
Maar alles komt in orde en mijn 'vertrouwen' in Rota's/Linea Corsa's is niet weg. Het is gewoon pech hebben!
Ben benieuwd naar de volgende.. Spijtig genoeg wel back to OEM
Misschien een BMW-velg met adaptors?
(CSL velg, 'Motorsport' velg, ..?
)
9spaaksvelgen die gewoon kromtrokken.. Verschillende eigenaars hebben 'ovale' velgen gekregen!
Maar alles komt in orde en mijn 'vertrouwen' in Rota's/Linea Corsa's is niet weg. Het is gewoon pech hebben!
Ben benieuwd naar de volgende.. Spijtig genoeg wel back to OEM

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kan iemand een zwarte R109 shoppen op mijnen auto? 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors