Shag's Pure Silver R53
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sjaak je zou beter moeten weten ! Mini's zijn nooit klaar!Shag schreef:... en dan is ie kwa uiterlijk wel zo goed als klaar!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Minichael: Staat zekers dik !!!
Alleen heb jij wel meegespoten randen en een verlaging he, heb ik niet dus zal er toch wat anders uit zien.. zwart spuiten kan altijd nog, eerst gewoon Pure Silver!
@ Marcel: Mee eens, zal ook nog wel ff duren voordat ik die fase bereik hoor, ongetwijfeld dat er weer e.e.a. bijkomt tegen die tijd

@ Marcel: Mee eens, zal ook nog wel ff duren voordat ik die fase bereik hoor, ongetwijfeld dat er weer e.e.a. bijkomt tegen die tijd

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zodra je denkt dat je er wel bent, heb je wel weer wat nieuws, of iets dat je wilt vervangen
er staat ook "zo goed als"Marcel Always Open schreef:Sjaak je zou beter moeten weten ! Mini's zijn nooit klaar!Shag schreef:... en dan is ie kwa uiterlijk wel zo goed als klaar!

zodra je denkt dat je er wel bent, heb je wel weer wat nieuws, of iets dat je wilt vervangen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht

ff spammen
Prachtige velgen Sjaak... ga je veel plezier van krijgen

ff spammen

Prachtige velgen Sjaak... ga je veel plezier van krijgen
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterk werk Tjerk 
Beetje klussen is voor jou ook helemaal niet verkeerd.. die dingen polijsten is een leuk klusje. Zijn genoeg handleidingen over te vinden.
Heb je mooi de hele winter de tijd voor ....

Beetje klussen is voor jou ook helemaal niet verkeerd.. die dingen polijsten is een leuk klusje. Zijn genoeg handleidingen over te vinden.
Heb je mooi de hele winter de tijd voor ....
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry guys, zaterdag gaat ´m niet lukken! Heb gister namelijk assessment behaald en aansluitend 2e gesprek doorgekomen, oftewel: aangenomen bij DAS! per 1 februari fulltime in dienst
Ontbindende voorwaarde is wel dat ik per sé voor de kerst een verklaring moet krijgen dat ik in januari ga afstuderen (lees: verdedigen scriptie) en deze krijg ik pas als ik m´n onderzoek & beroepsproduct heb ingeleverd... dit moet en zal ik dus maandag a.s. doen, in het weekend dus volle bak eraan! Ach, zodra ik m´n eerste maandsalarissen heb kan er nog meer gemod worden aan de Mini dus het is voor het goede doel!!

Ontbindende voorwaarde is wel dat ik per sé voor de kerst een verklaring moet krijgen dat ik in januari ga afstuderen (lees: verdedigen scriptie) en deze krijg ik pas als ik m´n onderzoek & beroepsproduct heb ingeleverd... dit moet en zal ik dus maandag a.s. doen, in het weekend dus volle bak eraan! Ach, zodra ik m´n eerste maandsalarissen heb kan er nog meer gemod worden aan de Mini dus het is voor het goede doel!!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Congrats Sjaak!! Goed gedaan....Veel succes t weekend en veel plezier in je nieuwe job straks!

Congrats Sjaak!! Goed gedaan....Veel succes t weekend en veel plezier in je nieuwe job straks!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb er onwijs veel zin in, draai natuurlijk al poosje mee hier maar straks krijg ik eindelijke volle verantwoordelijkheid en m´n eigen dossiers, kast & werkplek! Heb al besloten dat m´n eerste salaris uitsluitend bestemd is voor leuke dingen, oftewel: MINI!
(oja en vriendin
)
Thanks Peter!GreyCooperS schreef:![]()

Heb er onwijs veel zin in, draai natuurlijk al poosje mee hier maar straks krijg ik eindelijke volle verantwoordelijkheid en m´n eigen dossiers, kast & werkplek! Heb al besloten dat m´n eerste salaris uitsluitend bestemd is voor leuke dingen, oftewel: MINI!

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
een MINI-budget voor je vriendin overhouden 
succes alvast!
en we zien de mods met liefde verschijnen!

succes alvast!
en we zien de mods met liefde verschijnen!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
dan spam ik in de tussentijd gewoon nog even een fotootje van een R90

Gr, Marcel