Ja hoor, verzekering is geen prob . Golf heb ik een testrit aangevraagd dus ben es benieuwd. Heb onlangs met een golf 6 tsi gereden en was ervan verschoten goe vlot die reed. Best wel sportief ook. Denk alleen dat die 210 pk net wat teveel van het goeie is voor mij, een S'je vond ik snel zat, en de inschrijving is dubbel zo veel ... Mini heeft dus wel een streepje voor, nu het leuke gedeelte, uitkijken naar een leuke golf of clubman
Heb net een zwarte gehad, en smetje's mini is dik, maar blauw is toch men kleurtje niet. En als ik naar jouw mini es wil kijken dan rij je terug naar huis toe
Vind het eigenlijk zonde om em te verkopen, staat nu eindelijk zoals ik em wou... Jammer dat ik em gewoon niet kan houden voor erbij of voor men vriendin ...
Die clubman kan maar beter ERG leuk zijn
Zaterdag hopelijk nog wat leuke plaatjes schieten, mooie en passende afsluiter voor zen topic
Ik weet ook wel dat die clubman stukken beter zal rijden, maar die one is mijn eerste wagen. Heeft toch wel een emotionele waarde ... En als je als student centen moet samensprokkelen om hier en daar wat mods te kunnen uitvoeren dan voel je, je wel gehecht aan die wagen ...