Nee niet doen, wacht ik zoek ff de link op, daar hebben Speedy en ik ze ook vandaan.Ginoceros schreef:Waar kan ik het beste zwarte knipperlichten voor in de sidescuttles kopen ?
Op mp zie ik led setjes hiervoor van rond de 40,- ?
De 2 liter SD van Peet - The End
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: De 2 liter SD van Peet en Che
- 78Ray
- Mod virus alert!
Bericht
Als die ze ook voor de pre-FL R50 heeft dan wil ik dat linkje ook welBaseman schreef:Nee niet doen, wacht ik zoek ff de link op, daar hebben Speedy en ik ze ook vandaan.Ginoceros schreef:Waar kan ik het beste zwarte knipperlichten voor in de sidescuttles kopen ?

[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Wil je linkje svp ook naar mij sturen? Heb nog een busje plastidip voor de scuttles.....Baseman schreef:Nee niet doen, wacht ik zoek ff de link op, daar hebben Speedy en ik ze ook vandaan.Ginoceros schreef:Waar kan ik het beste zwarte knipperlichten voor in de sidescuttles kopen ?
Lucky 7 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Was binnen een paar dagen via DPD in huis en wordt met T&T verzonden 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks Jos, meteen besteld.
Overigens vind ik de scuttles van Speedy ook wel erg mooi ... zou weer wat spuitwerk schelen.
Overigens vind ik de scuttles van Speedy ook wel erg mooi ... zou weer wat spuitwerk schelen.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Tja Che, je moet doen wat je zelf mooi vindt en ook alleen maar dat.
Maar daar ben jij mans, en Peet vrouw genoeg voor om dat ook te doen, dus waar je ook voor kiest het is dan altijd goed.
Die van Speedy zijn de Jcw scuttles volgens mij en die zijn idd ook heel mooi !
Niet perse goedkoop, maar wel heel mooi
Maar daar ben jij mans, en Peet vrouw genoeg voor om dat ook te doen, dus waar je ook voor kiest het is dan altijd goed.
Die van Speedy zijn de Jcw scuttles volgens mij en die zijn idd ook heel mooi !
Niet perse goedkoop, maar wel heel mooi

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
T 10 leds binnengekomen en gemonteerd en begrijp dat er morgen wat veertjes binnenkomen

Standaard DRL

T10 Led 4300K

Standaard DRL

T10 Led 4300K

- speedy
- NMC Legend
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Je gaat het wel halen deze week ja.
Veertjes, beltline, hop hop hop. Zo gepiept bij die Che. Heb je Peet nog gezien deze week ;-)
Veertjes, beltline, hop hop hop. Zo gepiept bij die Che. Heb je Peet nog gezien deze week ;-)
Lucky 7 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja die is er steeds met de Mini vandoor maar morgen mag ik want zij moet met de aanhanger grondbalken voor het tuinhuis gaan halen2Kaatjes schreef:Je gaat het wel halen deze week ja.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
2 kleine jcw goodies onderweg, zullen vgl week wel binnenkomen

Onze sponsors