speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- coert60
- Mod virus alert!
Bericht
Re: speedy--> mistlampen vernieuwd en olie lekkage ....
Stoer hoor. Terecht dat je trots bent ! Wil ik ook wel een keer kunnen .... Ik houd de "How to do it yourself" wel in de gaten 

- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
O-ring vanos ventiel kan het eventueel ook veroorzaken. Ze zullen het wel vinden morgen, maar blijft natuurlijk vervelend zo'n lekkage. Oprit weer goor.......speedy schreef:ketting spanner zit exact boven lekkage maar heb ff gekeken en zag niet dat het nat was vanaf daar maar is lastig te zien dus laat dealer ff kijken morgen

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat kan je echt zelf hoor, ga maar eens kijken hoe het vast zit. Als je vroeger kon technisch Legoën, dan kan je dit ook. Trust me, Daiel was ook bezorgd maar ook hem heb ik kunnen overtuigen et voilà.. Zelfs hij kan het met twee linkerhanden. Klusje van nikscoert60 schreef:Stoer hoor. Terecht dat je trots bent ! Wil ik ook wel een keer kunnen .... Ik houd de "How to do it yourself" wel in de gaten
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
Bericht
lekt niet op de grond dus zal wel meevallen maar zie wel natte onderdelen.CooperJeff schreef:O-ring vanos ventiel kan het eventueel ook veroorzaken. Ze zullen het wel vinden morgen, maar blijft natuurlijk vervelend zo'n lekkage. Oprit weer goor.......speedy schreef:ketting spanner zit exact boven lekkage maar heb ff gekeken en zag niet dat het nat was vanaf daar maar is lastig te zien dus laat dealer ff kijken morgen
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb net ff de kettingspanner goed bekeken en is wel iets zweterig maar zie de onderdelen eronder droog dus ben benieuwd morgen wat het is.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel karakter dat je die mistlamp wissel zelf hebt gedaan Daiel! 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed werk chef! Top dat je het zelf hebt gedaan! 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
net bij de dealer geweest en is de waterpomp die kapot is en dus koelvloeistof ipv olie (leek ff zo icm smeer ...)
morgen word de waterpomp/multiriem en poelie vervangen dus aardig prijzig geintje maar dan is alles wel weer perfect.
verklaart trouwens ook minimaal koelvloeistof gebruik van laatste maanden wat ik eerder niet zo merkte.
actie foto :-D

morgen word de waterpomp/multiriem en poelie vervangen dus aardig prijzig geintje maar dan is alles wel weer perfect.
verklaart trouwens ook minimaal koelvloeistof gebruik van laatste maanden wat ik eerder niet zo merkte.
actie foto :-D

- Batje
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: speedy--> diagnose dealer toch anders.
Toch weer zonde zo'n dikke rekening, maar dan snort die wel weer lekker 
Maar is de waterpomp een zwak onderdeel of heb je gewoon pech?

Maar is de waterpomp een zwak onderdeel of heb je gewoon pech?
Dat noemen ze stempelsBatje schreef:Wel een gave lift daar zeg!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gelukkig dat het maar dat is!
en geen zweet plekken van het blok!
en geen zweet plekken van het blok!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik weet het niet.
wat ik mij wel afvraag is dat er met een recall vorig jaar een andere waterpomp is ingekomen maar is dat dezefde? of heeft een auto meerdere waterpompen ?
wat ik mij wel afvraag is dat er met een recall vorig jaar een andere waterpomp is ingekomen maar is dat dezefde? of heeft een auto meerdere waterpompen ?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
De waterpomp die toen is vervangen (door die re-call) is de 11537630368 maar die koelt specifiek de Turbo.
Waterpomp voor de motor is een andere.... geloof artikel nr. 11517648827 of 11518604888
Dus waarschijnlijk is degene nu kapot die niet was vervangen.....

Waterpomp voor de motor is een andere.... geloof artikel nr. 11517648827 of 11518604888
Dus waarschijnlijk is degene nu kapot die niet was vervangen.....

- speedy
- NMC Legend
Bericht
begint al lekker ...
dacht wat hoor ik toch (50 km van huis)
heeft de dealer de beschermplaat niet goed vast gezet en sleept die over grond!
hier langs de hyundai dealer geweest en op de brug handel weer vast gezet.
wat slordig vind ik dit en had ook bij iemand op de auto kunnen vliegen want zat maar op 1 punt vast.
dacht wat hoor ik toch (50 km van huis)
heeft de dealer de beschermplaat niet goed vast gezet en sleept die over grond!
hier langs de hyundai dealer geweest en op de brug handel weer vast gezet.
wat slordig vind ik dit en had ook bij iemand op de auto kunnen vliegen want zat maar op 1 punt vast.
Onze sponsors