Ja die GP spoiler maakt hem nog vetter.
Lekkere plaatjes Alain!
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vind de Rota's ook beter Alain!
Coen had zo'n Ramscoop op zn banaan zitten, Jbcola op zn clubbie, en Clubhouse ook op zn clubbieFred schreef:Ik ben wsl de enige, maar die zwarte wielen vind ik niet echt passen bij je ride, maar die rota's staan echt super! Dikke bak man, snap niet dat er niet zo'n scoop bestaat voor de r56. Ben benieuwd naar de spoiler, denk dat dat het plaatje wel compleet maakt
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dick heeft die niet gemonteerd, zit nu idd op die van clubhouse. Vind em alleen te bol, lijkt alsof er een bult in de motorkap zit. Die van alain is veel scherper. Die ramscoop van m7 vind ik dan weer erg opvallend...Daveke schreef:Coen had zo'n Ramscoop op zn banaan zitten, Jbcola op zn clubbie, en Clubhouse ook op zn clubbieFred schreef:Ik ben wsl de enige, maar die zwarte wielen vind ik niet echt passen bij je ride, maar die rota's staan echt super! Dikke bak man, snap niet dat er niet zo'n scoop bestaat voor de r56. Ben benieuwd naar de spoiler, denk dat dat het plaatje wel compleet maakt
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanx ALL!!
Nu idd gauw op naar mijn voorlopig laatste mod...

Haha, nee dat was mn broertjeGreyCooperS schreef:Je hebt t trouwens goed voor elkaar..jij in de auto en je meisje? Buiten picas maken

Any time! he's all yours!GeoBem007 schreef:Lekkerrrrr!
Zou'm graag nog eens voor mn lens hebben..

Nu idd gauw op naar mijn voorlopig laatste mod...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo weer terug na 2 weekjes vakantie, de stapels werk liggen weer te wachten om in te halen, dus weer drukke periode...
Nu liggen de laatste 2 mods: replica GP spoiler en kenteken stickers (foei, al bijna 2 maanden ofzo) op me te wachten.
Ben alleen niet zo tevreden over de afwerking van 1 zijkant van de GP spoiler dus die ga ik naar de spuiter brengen. Zitten heel duidelijk zichtbare putten in, en een soort verfdruiper. Ziet er eigenlijk niet uit... helemaal voor dat geld..
Heb Daveke al om de RAL kleur gevraagd, anders moet ik alle delen laten spuiten.
Toch nog in overleg met de spuiter wat t beste kan.
Zal daar nog even foto´s van plaatsen.
Nu liggen de laatste 2 mods: replica GP spoiler en kenteken stickers (foei, al bijna 2 maanden ofzo) op me te wachten.
Ben alleen niet zo tevreden over de afwerking van 1 zijkant van de GP spoiler dus die ga ik naar de spuiter brengen. Zitten heel duidelijk zichtbare putten in, en een soort verfdruiper. Ziet er eigenlijk niet uit... helemaal voor dat geld..

Heb Daveke al om de RAL kleur gevraagd, anders moet ik alle delen laten spuiten.
Toch nog in overleg met de spuiter wat t beste kan.
Zal daar nog even foto´s van plaatsen.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
De MINI is overigens 3 jaar en 5 dagen in mijn bezit!!!
En geniet nog steeds van iedere rit!!

En geniet nog steeds van iedere rit!!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Die spoiler gaat errug dik staan volgens mij
X2Shag schreef:gefeliciteerd! Op naar de 30 jaar!

Die spoiler gaat errug dik staan volgens mij

Onze sponsors