White Chocolate > Still enjoying!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jul 2012, 13:56

mini cabrio schreef:Inderdaad een vreemde plek voor roest... De kap komt er niet tegenaan daar, t is echt alleen een afvoergeul van water e.d. T zal dus wel echt een fabricage foutje zijn. Ik hou t sowieso in de gaten, want er word daar zo nu en dan een doekje langsgehaald :mrgreen:
Is dat niet het probleem?? teveel lak weg gepoetst? :mrgreen:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2012, 14:04

Haha dat denk ik niet, want echt poetsen doe ik daar niet :P Alleen ff een doekkie eroverheen... :mrgreen:
Marcel Always Open
Cabrio-King

13 jul 2012, 00:02

wat een rotplek. Dat moet haast wel een lakfout zijn. Zelf mijn mini roest daar niet en die ziet nogal eens wat meer "spatwater".
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2012, 19:57

Gelukkig is de mini weer netjes en veilig thuis terug :D

Afbeelding
(let niet op de zwarte vlek, die zit in mn lens... :? )

En de allways open timer staat inmiddels op 199 uur en 34 minuten... moet dus nog even wat door rijden om de mijlpaal te plaatsen :D :zon
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 13:03

* Kuch Kuch*

Helaas is het al veel te lang veel te stil in dit topic :oops: :(
Door de toch best wel grote druk van mn studie kom ik er eigenlijk niet echt meer aan toe met de MINI bezig te zijn, of hier heel actief deel te nemen aan het forum :?

Gelukkig kan ik de cabrio nog wel regelmatig wassen en er een stukje mee rijden, dus ik geniet er nog wel van :D

Maar gelukkig zit er binnenkort weer een nieuwe mod aan te komen.
Hetgeen wij eigenlijk nog enorm missen aan het comfort van de MINI is stoelverwarming. Ik heb een half jaar geleden een uur met de magazijnman van Van Poelgeest gesproken om te kijken of we dit nog achteraf konden inbouwen. Dit werd echter zo extreem kostbaar dat mn pa en ik besloten dan maar met koude billetjes rond te blijven rijden. :shock:
Onlangs heb ik samen met een collega van mij voor een klant van ons leer in laten bouwen, en stoelverwarming laten plaatsen in een nieuw te leveren KIA. Stoelverwarming inbouwen moest volgens mij ook wel mogelijk zijn als er al leer aanwezig is. Gelukkig werkte mijn chef flink mee om niet te willen verdienen aan zijn personeel... Zodoende zal er dus met een week of twee via mijn werk netjes stoelverwarming in de cabrio gebouwd worden :D :)) :dansen
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 13:20

goed bezig gozer, maar volgens mij zijn er toch retrofit setjes om OEM stoelverwarming in te bouwen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 okt 2012, 13:35

Stoelverwarming en bedrading zit volgens mij al standaard in een Lederen interieur/kabelboom..?

Dan is het alleen kwestie van de console aanpassen!?
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 13:37

ja dacht ik ook. Schakelaars op het middenpaneel moet je hebben en het moet softwarematig aangeoast worden.

Weet je zeker dat je goed genoeg gezocht en geinformeerd hebt Mark?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 okt 2012, 14:03

Je kunt de bedrading online opzoeken, zie je meteen wat je allemaal nodig hebt om het middenpaneel te laten werken...
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 15:34

Ik ben er vrijwel zeker van dat er nog niets is voorbereid voor stoelverwarming. En mocht het wel zo zijn ben ik nu nog steeds een fors stuk goedkoper uit als origineel... Voor de prijs waarvoor ik 4 verwarmingsmatjes kon kopen bij de dealer heb ik nu alles werkend, aangesloten etc... ;)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 15:45

en de retrofit heeft inderdaad lange tijd op mini.nl gestaan bij de accesoires, maar dit bleek dus neer te komen op een omslachtige operatie... :?
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 okt 2012, 15:59

In de lederen stoelen zitten toch standaard de verwarmingsmatjes al?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 16:37

ik ben ze op internet niet tegengekomen, en ook niet tot zo ver ik mn stoelen heb ontleed.... :P ik kon ook nergens op, onder, aan in of weet ik veel waar iets van stekker aansluitingen vinden ofzo, want als er al matjes in liggen, dan lijkt het mij dat er dan ook al aansluit stekkers aanwezig moeten zijn toch?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 16:50

die zouden dan idd onder je stoel moeten zitten. Zitten daar geen vrije stekkers meer?

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2012, 23:11

ik heb ze bij mn toch best redelijke zoektocht niet gevonden.... :P

Terug naar “Show your ride”