White Chocolate > Still enjoying!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik begreep dat ze bij BMW vaak maar een aantal kabelbomen hebben en je krijgt een bepaalde kabelboom bij bepaalde opties..
zo geeft navi bijvoorbeeld al een van de uitgebreidste.. wellicht dat je net niet een optie hebt die je de volledige boom geeft....
zo geeft navi bijvoorbeeld al een van de uitgebreidste.. wellicht dat je net niet een optie hebt die je de volledige boom geeft....
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies! 
En hopelijk heeft mn moeder dan geen last meer van de rug als ze in de auto zit en t koud is (geweest)

En hopelijk heeft mn moeder dan geen last meer van de rug als ze in de auto zit en t koud is (geweest)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
kuch kuch.. gelukkig is de mini niet zo stoffig als mn topic hier 
Maar helaas door drukte met mn studie heb ik wat minder tijd om heel actief op t forum te hangen
Helaas.... Gelukkig heb ik nu al even kerstvakantie, wat betekend dat de MINI weer even verwend word 

Gisteren dus lekker gesopt en voorzien van een wax laag
even snel een paar foto's (helaas op zn winterpootjes
)

en daarbij nog even snel een fototje van de laatste mod; de stoelverwarming
Echt SUPER blij mee, dit is echt zalig

Er word dus nog steeds volop genoten van de cabrio, ook nu het wat minder koud is gaat het dakje nog makkelijker open

Maar helaas door drukte met mn studie heb ik wat minder tijd om heel actief op t forum te hangen

Gisteren dus lekker gesopt en voorzien van een wax laag

even snel een paar foto's (helaas op zn winterpootjes

en daarbij nog even snel een fototje van de laatste mod; de stoelverwarming

Er word dus nog steeds volop genoten van de cabrio, ook nu het wat minder koud is gaat het dakje nog makkelijker open

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha thnx allemaal!
het is inderdaad echt ZALIG

@ Yakoox, dit is via mijn werk gegaan tegen kostprijs
het is inderdaad echt ZALIG

@ Yakoox, dit is via mijn werk gegaan tegen kostprijs

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Dacht in het begin wat moet je er mee. Maar heb het ook in de mijne en het is toch wel erg lekker als je met -10 in je auto stapt 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors