Hey Marss,
dat 'plankje' dat jij achterin hebt liggen. Hoe groot is dat?
iDD
marss/PW CooperS!!!!
- iDarkDesign
- Transformer
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals met enige op het forum reeds besproken, miste ik wat koppel lager in de toeren. Dit sinds het bevestigen van de rode rubbers op de compressorkoeling. Omdat ik reeds vermoedde dat de beugels niet helemaal goed zaten, had ik ze reeds verplaatst, maar dat mocht niet baten.
Gevolg ... ik wilde mijn originele rubbers terugplaatsen. Gisteren na het poetsen ook ff onder de motorkap geopend. Wat blijkt, aan een kant zaten de beugels helemaal los. Nu GOED aangedraaid en dus de rode rubbers laten zitten. Daarna gaan rijden. Zelfs met "koude" merkte ik meteen verschil, moet dit weekend ff gaan uitproberen, maar ik denk dat het probleem is opgelost.
marss
Gevolg ... ik wilde mijn originele rubbers terugplaatsen. Gisteren na het poetsen ook ff onder de motorkap geopend. Wat blijkt, aan een kant zaten de beugels helemaal los. Nu GOED aangedraaid en dus de rode rubbers laten zitten. Daarna gaan rijden. Zelfs met "koude" merkte ik meteen verschil, moet dit weekend ff gaan uitproberen, maar ik denk dat het probleem is opgelost.

marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beters , gelukkig is dat probleem opgelost ..
Nu weer gaan met die banaan , Breda weer onveilig maken ..
Grts G
Nu weer gaan met die banaan , Breda weer onveilig maken ..
Grts G
Onze sponsors