Hans GP

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 17:24

http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 44624&CT=V

Kijk de video en je weet genoeg.. :wink:
En ik wil een automaat, DSG dan, kunnen we nog flipperen.
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 18:38

beetje saaie test, saaie vent :lol:

Maargoed, das een Scirocco he.. geen Golf.
Die Focus vindt ik ook niet zo mooi in die kleur, gifgroene kleur is vet.
En het interieur zal wel weer "transit" style zijn idd, Ford kennende.
Voor een hoop poen is dat natuurlijk niet cool.
Vindt je GP mooier dan beide trouwens ;)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 19:29

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hmm. toch al aardig wat wielen gehad
:()
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 20:24

Je zult geen spijt hebben van zo'n DSG-bak.
Je kunt er lui file mee rijden maar ook actief flipperen, geweldig iedere keer te voelen hoe lineair de versnelling is zonder schokken en zonder vertraging.
Ik ben voor de stoplichten, rustig optrekkend, altijd sneller als de driftig schakelende medeweggebruiker. IK >) bepaal hoe groot het verschil is, niet HIJ :surrender . Iedere keer weer leuk om het wedstrijdje aan te gaan :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 20:28

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst Hans! Van de week trouwens nog een mooie gifgroene rs gezien. Ga je nog modden aan je nieuwe aanwinst??
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 nov 2009, 21:04

Maakt niet uit welke velgen en banden je er onder hebt.
De GP gaat mega fun zijn op de Ring en daar geen Golf tegenop (met of zonder DSG bak of 300+ PK).

Ik wil na de DF dag zo een video van jou zien :mrgreen:

Hopelijk ziet het dashboard er beter uit dan bij de eerste Golf al hebben ze 6 versies de tijd gehad om er wat verbetering in aan te brengen maar is helaas tot nu toe niet gelukt.

Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 21:48

Ik moet zeggen dat het er nu toch echt wel degelijk en mooi uit ziet. Nu weet ik niet of hetgeen wat ik heb gezien een soort van optiepakket was, maar bouwkwaliteit was wel top. Zoals in het filmpje ook wordt aangegeven. Kwaliteit van Ford is echt dramatisch. Voelt zo plastic en goedkoop aan. Alhoewel buitenkant wel wat agressiever is.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 22:01

Staan goed onder de GP, die R109's 8)! Blijft jammer dat ie het veld moet ruimen :?.

Interieur bij de Golf R is trouwens dik voor elkaar:

Afbeelding
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 22:10

Misschien omdat ("Audi's") Da Silva zich met de Golf VI bezig gehouden heeft... :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 23:09

Op wat details na zie ik weinig verschil tov een gti, wat dan op zich al weinig verschilt van een gewone golf ... Spijtig, want voor die meerprijs verwacht je toch wel wat meer dan een logo'tje en een ander stofpatroon ...
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 23:25

Interieur van die golf r is echt wel kicke! Kwalitatief ook echt wel beter dan van de mini (vergelijk de mini met golf V gti)

zeker als je veel km's rijd is de golf een betere keuze! En met de 320 pk echt een sensatie om mee te rijden!! Rijd vaak in n V gti met 335 pk (jd chip / turbo) dat is echt wel een sensatie!!! Boven de 285 km op gps en in net 5 sec naar de 100 is echt wel kicke
Ferdinand
Be Mini
Be Mini

10 nov 2009, 12:37

Een dikke MCS is een fantastische toy. Ben dat helemaal eens met Berthil. Een giga superfun car! Maar de standaard setup heeft, hoe je het wendt of keert, mega veel last van onderstuur. Echt, waardeloos. De runflats zijn shit en de remmen ook als je auto op de limiet rijdt. Allemaal ruk. De R56 is overigens veel beter op dit punt, maar nog steeds echt onvoldoende als je dat vergelijkt met wat Volkswagen met de Golf en Ford met de Focus doet. Dat is allemaal veel beter. Ik geef je op een briefje dat de Golf GTi RT, van Hans, veeeeeel meer grip heeft op de voorbanden in de standaard setup, en de GP op dikke secondes rijdt op de Ring. Ook de Golf motor - zeker tov. een r53MCS en GP - is sterker en krachtiger: moderner.

Maar(!), de lolfactor fun die je hebt in de branieschopper Mini is apart en uniek. Ja, het is een belevenis en wat maakt het uit dat die glijdt over de voorwielen. Gewoon een beetje rekening mee houden, voorzichtig met het gas en gaat allemaal prima! Ook ik rijd nu in een high tec BMW 1 serie. Fenomenaal, echt waar. Megaveel beter dan mijn toenmalige dikke R53 MCS. Maar ik moet eerlijk bekennen, qua fun heb ik moeten inleveren.. zo is het ook wel weer.

edit: Ik moet eerlijk bekennen, heb laatst gereden in een Schnitzer R56s 'fully loaded'. Wat een allemensen heerlijk scheurijzer is dat. Iets van dik 235pk (=absoluut voldoende) en megaveel koppel in dat hok. Niet normaal krachtige auto. Ik moet zeggen, hoe verleidelijk is het niet om deze erbij te nemen. :?
Veel rijplezier!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2009, 13:43

In discussie met jezelf? Je praat jezelf constant tegen man, en het gaat dan nog nergens over ...
coendek
Stoepsleutelaar

10 nov 2009, 13:46

Fred schreef:In discussie met jezelf? Je praat jezelf constant tegen man, en het gaat dan nog nergens over ...
:lol:

:-))
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2009, 15:47

Hahaha geweldig altijd die verhalen van Ferdinand! Altijd leuk om te lezen... :D

Ik moet wel zeggen dat de MINI door wat wijzigingen (schroefset, Toyo's en camberplates voor) echt helemaal op SCHERP te zetten is. Bij droogweer kan je nu BIZAR hoeken met ons cabriotje!

Voorbanden slijten trouwens wel als een malle. :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”