Maargoed, das een Scirocco he.. geen Golf.
Die Focus vindt ik ook niet zo mooi in die kleur, gifgroene kleur is vet.
En het interieur zal wel weer "transit" style zijn idd, Ford kennende.
Voor een hoop poen is dat natuurlijk niet cool.
Vindt je GP mooier dan beide trouwens
Je zult geen spijt hebben van zo'n DSG-bak.
Je kunt er lui file mee rijden maar ook actief flipperen, geweldig iedere keer te voelen hoe lineair de versnelling is zonder schokken en zonder vertraging.
Ik ben voor de stoplichten, rustig optrekkend, altijd sneller als de driftig schakelende medeweggebruiker. IK bepaal hoe groot het verschil is, niet HIJ . Iedere keer weer leuk om het wedstrijdje aan te gaan
Maakt niet uit welke velgen en banden je er onder hebt.
De GP gaat mega fun zijn op de Ring en daar geen Golf tegenop (met of zonder DSG bak of 300+ PK).
Ik wil na de DF dag zo een video van jou zien
Hopelijk ziet het dashboard er beter uit dan bij de eerste Golf al hebben ze 6 versies de tijd gehad om er wat verbetering in aan te brengen maar is helaas tot nu toe niet gelukt.
Ik moet zeggen dat het er nu toch echt wel degelijk en mooi uit ziet. Nu weet ik niet of hetgeen wat ik heb gezien een soort van optiepakket was, maar bouwkwaliteit was wel top. Zoals in het filmpje ook wordt aangegeven. Kwaliteit van Ford is echt dramatisch. Voelt zo plastic en goedkoop aan. Alhoewel buitenkant wel wat agressiever is.
Op wat details na zie ik weinig verschil tov een gti, wat dan op zich al weinig verschilt van een gewone golf ... Spijtig, want voor die meerprijs verwacht je toch wel wat meer dan een logo'tje en een ander stofpatroon ...
Interieur van die golf r is echt wel kicke! Kwalitatief ook echt wel beter dan van de mini (vergelijk de mini met golf V gti)
zeker als je veel km's rijd is de golf een betere keuze! En met de 320 pk echt een sensatie om mee te rijden!! Rijd vaak in n V gti met 335 pk (jd chip / turbo) dat is echt wel een sensatie!!! Boven de 285 km op gps en in net 5 sec naar de 100 is echt wel kicke
Een dikke MCS is een fantastische toy. Ben dat helemaal eens met Berthil. Een giga superfun car! Maar de standaard setup heeft, hoe je het wendt of keert, mega veel last van onderstuur. Echt, waardeloos. De runflats zijn shit en de remmen ook als je auto op de limiet rijdt. Allemaal ruk. De R56 is overigens veel beter op dit punt, maar nog steeds echt onvoldoende als je dat vergelijkt met wat Volkswagen met de Golf en Ford met de Focus doet. Dat is allemaal veel beter. Ik geef je op een briefje dat de Golf GTi RT, van Hans, veeeeeel meer grip heeft op de voorbanden in de standaard setup, en de GP op dikke secondes rijdt op de Ring. Ook de Golf motor - zeker tov. een r53MCS en GP - is sterker en krachtiger: moderner.
Maar(!), de lolfactor fun die je hebt in de branieschopper Mini is apart en uniek. Ja, het is een belevenis en wat maakt het uit dat die glijdt over de voorwielen. Gewoon een beetje rekening mee houden, voorzichtig met het gas en gaat allemaal prima! Ook ik rijd nu in een high tec BMW 1 serie. Fenomenaal, echt waar. Megaveel beter dan mijn toenmalige dikke R53 MCS. Maar ik moet eerlijk bekennen, qua fun heb ik moeten inleveren.. zo is het ook wel weer.
edit: Ik moet eerlijk bekennen, heb laatst gereden in een Schnitzer R56s 'fully loaded'. Wat een allemensen heerlijk scheurijzer is dat. Iets van dik 235pk (=absoluut voldoende) en megaveel koppel in dat hok. Niet normaal krachtige auto. Ik moet zeggen, hoe verleidelijk is het niet om deze erbij te nemen.
Hahaha geweldig altijd die verhalen van Ferdinand! Altijd leuk om te lezen...
Ik moet wel zeggen dat de MINI door wat wijzigingen (schroefset, Toyo's en camberplates voor) echt helemaal op SCHERP te zetten is. Bij droogweer kan je nu BIZAR hoeken met ons cabriotje!