Shag's Pure Silver R53
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht

R90's!
Zojuist opgehaald bij Spenki (Roy), nogmaals thanks! ben er blij mee!
Zoals jullie zien de banden meteen eraf laten halen door de lokale bandenboer hier.
Binnenkort velgen wegbrengen om te laten polijsten, besloten om te laten doen aangezien ik zelf weinig tijd en vooral geduld heb
Wordt vervolgd!

R90's!

Zojuist opgehaald bij Spenki (Roy), nogmaals thanks! ben er blij mee!

Binnenkort velgen wegbrengen om te laten polijsten, besloten om te laten doen aangezien ik zelf weinig tijd en vooral geduld heb

Wordt vervolgd!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een vraagje:
04 MINI naafdop 4 36131171069 $4.87
05 MINI plaquette met plakfolie 4 36136758687 $3.58
Ik wil de 4 naafkapjes ook meteen vervangen (it's all in the details
) echter, moet ik dan 04 hebben of 04 én 05? m.a.w. is 04 slechts de dop zelf (blanco, zwart) en moet ik daar 05 overheen plakken? Kan ik me haast niet voorstellen... bij m'n vorige S-spokes al eens naafkapje gekocht, die was gewoon 'panklaar'... kan iemand dit bevestigen? (and if so: wat is dan het nut van 05?
)
realoem link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15
Dacht dat jij al lang zo'n 'keep it CLEAN' mod had joh!speedy schreef:Nice mods ! Zo'n mat wil ik ook nog wel een keer

achterklep van glas/lexaan optie?Blue Chaser schreef:cool ,,,, je zou bijna met je klep open rond gaan rijden

You bet, binnenkant/harten zijn al helemaal goed en netjes, als de randen eenmaal weer strak zijn, zijn ze zo goed als nieuw!!Getzz schreef:Ben benieuwd! Worden vast dikke velgen!

Even een vraagje:
04 MINI naafdop 4 36131171069 $4.87
05 MINI plaquette met plakfolie 4 36136758687 $3.58
Ik wil de 4 naafkapjes ook meteen vervangen (it's all in the details

realoem link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15
Laatst gewijzigd door Shag op 07 jan 2012, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Je hoeft alleen de naafdop te bestellen, ik heb ze ook besteld.
De stickers zijn handig om op het hart van een niet-OEM velg te plakken.
De naafdop bevat geen sticker maar een soort ingelakt MINI-logo.
Pas ook op met agressieve schoonmaakmiddelen, tast de laklaag aan heb ik van de dealer gehoord (bedankt Smudde!).
Kosten zo'n €25,- voor vier naafdoppen inderdaad.
De stickers zijn handig om op het hart van een niet-OEM velg te plakken.
De naafdop bevat geen sticker maar een soort ingelakt MINI-logo.
Pas ook op met agressieve schoonmaakmiddelen, tast de laklaag aan heb ik van de dealer gehoord (bedankt Smudde!).
Kosten zo'n €25,- voor vier naafdoppen inderdaad.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi Sjaak:
Ik weet niet zeker hoe het met de r90 naafdopjes zit maar bij de rest van alle andere velgen
kunt je gewoon die losse stikkers(is niet echt een stikker maar hard pllatje) bestellen.
Oude eraf fohnen, dopje schoonmaken, nw er op plakken en dan houd je weer 15,- extra over voor MU2012
Als je het naafdopje er uit haalt kun je het ook wel zien.
Als het goed is kun je op realoem ook wel zien dat het los leverbaar is.
Gr Roy
Ik weet niet zeker hoe het met de r90 naafdopjes zit maar bij de rest van alle andere velgen
kunt je gewoon die losse stikkers(is niet echt een stikker maar hard pllatje) bestellen.
Oude eraf fohnen, dopje schoonmaken, nw er op plakken en dan houd je weer 15,- extra over voor MU2012

Als je het naafdopje er uit haalt kun je het ook wel zien.
Als het goed is kun je op realoem ook wel zien dat het los leverbaar is.
Gr Roy
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooie wielen Sjaak! Congratz!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Eens met Ollie vwb de #4.
#5 kan voor jou als OEM-koning natuurlijk nooit relevant zijn!
Ik heb er ooit iets van 13 euro voor 4st voor betaald (bij dealer, zonder korting). Dat is wel jaren geleden dus ze zullen de prijs wel omhooggegooid hebben.
Roy heeft wel gelijk, maar het lijkt me wel een heleboel gepiel om dat er netjes af te krijgen.
#5 kan voor jou als OEM-koning natuurlijk nooit relevant zijn!

Ik heb er ooit iets van 13 euro voor 4st voor betaald (bij dealer, zonder korting). Dat is wel jaren geleden dus ze zullen de prijs wel omhooggegooid hebben.
Roy heeft wel gelijk, maar het lijkt me wel een heleboel gepiel om dat er netjes af te krijgen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmm ja die dingen wisselen is zo gepiept, tik je er letterlijk uit, nieuwe klik je erin.. en zoveel scheelt het niet.. thanks voor de tip Roy maar je kent me he, dat gepriegel is niks voor mij
4 it will be!
deze week (na dinsdag, grote dag!) velgen wegbrengen, nu al zin in!!

4 it will be!

deze week (na dinsdag, grote dag!) velgen wegbrengen, nu al zin in!!

Onze sponsors