Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zojuist het stuur alvast weer in elkaar gezet

Uploaded with ImageShack.us
Nu bengelen aan die kabelboom voor die MF unit een witte en een zwarte koppeling die ik nergens lijk kwijt te kunnen???
De twee rode (en een zwarte) zitten in de MF units in de achterzijde, de groene en zwarte in de airbag maar die twee zijn dus blijkbaar nutteloos?
Mijn auto heeft MF voorbereiding, had nl een tweespaaks MF stuur toen ik hem kocht maar werken doet het zootje nog steeds niet!

Uploaded with ImageShack.us
Nu bengelen aan die kabelboom voor die MF unit een witte en een zwarte koppeling die ik nergens lijk kwijt te kunnen???
De twee rode (en een zwarte) zitten in de MF units in de achterzijde, de groene en zwarte in de airbag maar die twee zijn dus blijkbaar nutteloos?
Mijn auto heeft MF voorbereiding, had nl een tweespaaks MF stuur toen ik hem kocht maar werken doet het zootje nog steeds niet!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice
Ben zelf niet zo'n carbon fan, maar dit geheel gaat gaaf staan!
Benieuwd hoe t gaat staan met de zwarte onderdelen erbij
Ben zelf niet zo'n carbon fan, maar dit geheel gaat gaaf staan!
Benieuwd hoe t gaat staan met de zwarte onderdelen erbij
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Martiio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pfff wat heb jij er een tempo inzitten man! Gaat echt een te dikke mini worden!! (is het al maar je snapt 'm
)
Misschien heb ik het gemist hoor maar ga je die chrome ringen laten of worden die nog donker? Chrome en carbon... not my favo combi maar das mijn mening
grtz!
Misschien heb ik het gemist hoor maar ga je die chrome ringen laten of worden die nog donker? Chrome en carbon... not my favo combi maar das mijn mening
grtz!
Onze sponsors