White Chocolate > Still enjoying!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 dec 2012, 20:01

ik vond het ook altijd een stomme optie , totdat je het hebt gehad en is toch wel erg lekker en bij een cabrio al helemaal lijkt mij.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2012, 20:07

Precies, dat we de mini bestelden leek het ons voor die 800 euro wat het toen kostte in de optie lijst een overbodige en extreem dure optie... totdat het toevallig standaard in de passai kwam :lol:

@ thomas, het zijn 2 standen, medium en well done :P
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2012, 21:43

Thomas schreef:
mini cabrio schreef:@ thomas, het zijn 2 standen, medium en well done :P
Hahahahah nice!
Haha nu krijg ik toch rare flitsen :| .......lol
burn rubber not your soul

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2012, 13:20

franklyn85 schreef:
Thomas schreef:
mini cabrio schreef:@ thomas, het zijn 2 standen, medium en well done :P
Hahahahah nice!
Haha nu krijg ik toch rare flitsen :| .......lol
:lol: haha
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: White Chocolate > al bijna 4 jaar plezier!

02 mei 2014, 09:50

Gezien de enorme rust in dit topic zou je het niet verwachten, maar er word nog steeds volop genoten van de cabrio!! :)) :D

Komende woensdag 7 mei wordt de MINI alweer 4 jaar! Om 14:38 om precies te zijn is 4 jaar geleden het grote genieten bij ons begonnen. En we genieten er nog steeds enorm van! Inmiddels staat de kilometerteller op 37.853 (toen mn moeder vanmorgen weg reed naar dr werk :P ) wat dus neer komt op net geen 10.000 km per jaar. Voor ons behoorlijk veel, zeker als we vergelijken dat de vorige van mn moeder krap 4000 per jaar reed.... :lol: de always open timer staat daarbij inmiddels op een 287 uur en 36 minuten. Helaas geen gemiddelde meer van 100 uur per 10.000 km zoals in het eerste jaar, maar dat komt vooral omdat ik alleen nog in het weekeind thuis ben, en helaas dus geen doelloze plezier ritjes meer kan maken door de weeks. :wink:

Wat is er allemaal gebeurd de afgelopen anderhalf jaar sinds de laatste up-date in dit topic?

Eigenlijk vrijwel niets bijzonders! Het leven van onze MINI bestaat voornamelijk uit rijden, gepoetst worden en veilig onder de carport staan :mrgreen:

Aangezien de MINI volgende week woensdag een grote onderhoudsbeurt krijgt, en zn eerste APK ben ik afgelopen maandag even bij Roel en Koos in de loods op de brug geweest. De aanhechting van de cooper uitlaat naar S uitlaat was wat gaan lekken, en wou voorkomen dat ie op zo iets afgekeurd zou worden.
Onderweg vanuit de Peug van Thomas:
Afbeelding

Daar met zn voetjes van de vloer:
Afbeelding

En de plek waar er lucht lekte:
Afbeelding

En met wat kunst en vliegwerk en vooral brute kracht was de S demper er onder vandaan:
Afbeelding

Afbeelding

Meester Roel aan het werk! :icon_top:
Afbeelding

Afbeelding

En het eind resultaat:
Afbeelding
Plaats waar het eerst wat hoerig met een klem vastgezet was, is nu mooi dichtgelast. :D

Vervolgens de cabrio gisteren maar een flinke poetsbeurt gegeven. Ik was van plan hem helemaal te polijsten, maar ben daar door tijdgebrek niet aan toe gekomen. Dus heb de auto slechts even gewassen, gekleid en gewaxt. Ook hier heb ik even snel wat foto's van gemaakt met mn telefoon. Er zit na 2 jaar wat stof tussen mn lens, dus de foto's lijken wat doffig :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De S demper hangt na de ingreep van Roel zelfs mooier en rechter als voorheen, dus ik ben er echt super blij mee!! :)) :dansen
Afbeelding

Afbeelding

En een weekje eerder al het gehele interieur gereinigd en verzorgt. Blijft een nadeel van de cabrio, je haalt met de lekkere frisse buitenlucht ook alle troep uit de buitenlucht binnen. Oftewel, er liggen dus op de meest onmogelijke plaatsen allemaal blaadjes en pluisjes en andere troep :P
Afbeelding

Afbeelding

Stoelen glimmen in het echt minder, komt door de voeding die er net op zit.
Afbeelding

Afbeelding

Helaas zag ik ook dat het leer hier en daar wat beschadigd raakt. dit lijkt mij 'gewone' slijtage, omdat ik het bij meer heb gezien:
Afbeelding

maar dit lijkt me toch wat ongebruikelijk?
Afbeelding

Enkel de bestuurdersstoel heeft dit. Ik ga er denk ik maar eens contact over opnemen met Van Poelgeest.

Tot zo ver de up-date weer even :lol: Wij gaan hier vrolijk verder met genieten van de MINI :rijden :feest
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2014, 10:40

Niet normaal die zooi in de cabrio. Ik had het ook met de S2000. NIET NORMAAL WAT EEN ZOOI! Ik werd er gek van!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2014, 11:17

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2014, 11:18

Zo, ook nog even wat foto's van de smerige cabrio als bewijs dat ie niet altijd maar mooi staat te glimmen, maar ook echt gebruikt word en smerig word... Haha
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2014, 19:08

Mooi dat jullie nog zo veel plezier met de cabrio hebben! :rijden Blijft een schitterende auto, zeker na de behandeling die jij 'm hebt gegeven. :-))
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

02 mei 2014, 21:22

biermagnaat schreef:Niet normaal die zooi in de cabrio. Ik had het ook met de S2000. NIET NORMAAL WAT EEN ZOOI! Ik werd er gek van!
Herkenbaar. Vaker interieur wassen dan exterieur, dat was voor mij een nieuw patroon.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2014, 15:12

Thnx Ivo! En dan was dit slechts een 'eenvoudige' behandeling :lol:

Die binnenkant schoonhouden blijft inderdaad altijd een flinke klus :mrgreen: Blaadjes, pluisjes, beestjes je komt van alles tegen... haha
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

White Chocolate > Still enjoying!

17 aug 2016, 11:28

'Kleine' kick om af te stoffen.

Inmiddels is de auto al ruim 6 jaar in bezet.
Helaas rijdt ik er vrijwel nooit meer in, maar de auto word nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt door mijn moeder :D
De teller staat ongeveer op 50.000 km en er is door mij eigenlijk niets meer aan gedaan de afgelopen jaren, want voor mij kan een auto dus wel 'klaar' zijn op een gegeven moment.. :mrgreen:

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken, niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Terug naar “Show your ride”