Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vond het ook wel heel goed dat ze het even controleren.
BTW de maasrit is niet zoals op deze foto he.. er is een mogelijkheid tot verhard en onverhard. Dus mensen die er niet van houden kunnen de route prima rijden zonder enige spetters op de voiture te krijgen.... Naar mijn idee dan ook DE succesformule van de maasrit
BTW de maasrit is niet zoals op deze foto he.. er is een mogelijkheid tot verhard en onverhard. Dus mensen die er niet van houden kunnen de route prima rijden zonder enige spetters op de voiture te krijgen.... Naar mijn idee dan ook DE succesformule van de maasrit

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
testritje.... ik kon moeilijk doorrijden ivm drukte op de weg...
Verder volgende keer betere montage van de camera. Hij trilt nu behoorlijk in de houder... even iets op verzinnen.
testritje.... ik kon moeilijk doorrijden ivm drukte op de weg...
Verder volgende keer betere montage van de camera. Hij trilt nu behoorlijk in de houder... even iets op verzinnen.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet dr leuk uit!
Wat voor een camera heb je?
Miss iets van rubbers in de ophanging maken? dan is miss het trillen+geluid een deel weg
Wat voor een camera heb je?
Miss iets van rubbers in de ophanging maken? dan is miss het trillen+geluid een deel weg

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geleend van een vriend van me. Een Contour GPS cam.

Wel grappig dat je precies je track kunt zien.
Dit dus:

Zit speling tussen de geleidingsgleuf in de behuizing en de kunststof sledes van de houder.
Had het ding mee op skivakantie voor vette beelden. Wil toch ook zoiets aanschaffen.. erg leuk

Dit dus:

Zit speling tussen de geleidingsgleuf in de behuizing en de kunststof sledes van de houder.
Had het ding mee op skivakantie voor vette beelden. Wil toch ook zoiets aanschaffen.. erg leuk
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo eindelijk deze week de MINI naar de spuiter voor de schade aan de achterbumper van december...
Vanmorgen opgehaald.. en is heel mooi geworden.
Tevens hebben ze 2 vogelflatsplekken kunnen verwijderen die ik zelf niet voor elkaar kreeg... ben er erg blij mee.
Vroeg ook meteen of ze wat putjes mee konden pakken, maar dat werd 100 euro per deukje... beetje jammer, moet goedkoper kunnen.
Daarna ben ik maar eens langs de dealer gereden. Ik had namelijk ook wat roestpikkels bij de kentekenplaat zitten. Volgens die kerel daar zat er maar 7 jaar garantie op roest van binnenuit en moest ik aan kunnen tonen dat de mini alle inspecties en servicebeurten bij een minidealer heeft gehad. Nou dat kan ik wel shaken.... vind ik ook echt dikke onzin. Ding mag niet roesten, klaar.
Tevens hebben ze 2 vogelflatsplekken kunnen verwijderen die ik zelf niet voor elkaar kreeg... ben er erg blij mee.
Vroeg ook meteen of ze wat putjes mee konden pakken, maar dat werd 100 euro per deukje... beetje jammer, moet goedkoper kunnen.
Daarna ben ik maar eens langs de dealer gereden. Ik had namelijk ook wat roestpikkels bij de kentekenplaat zitten. Volgens die kerel daar zat er maar 7 jaar garantie op roest van binnenuit en moest ik aan kunnen tonen dat de mini alle inspecties en servicebeurten bij een minidealer heeft gehad. Nou dat kan ik wel shaken.... vind ik ook echt dikke onzin. Ding mag niet roesten, klaar.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zal m eens komen bewonderen met de nieuwe lak 
Maar dat je altijd bij een dealer in onderhoud moet zijn geweest is onzin, als je dat aanvecht verliezen ze het. Toch Sjaak?
Op onderdelen kan ik het begrijpen, maar roest op/aan/in de carrosserie niet!
Wann heb je tijd voor stoepsleutelen

Maar dat je altijd bij een dealer in onderhoud moet zijn geweest is onzin, als je dat aanvecht verliezen ze het. Toch Sjaak?

Op onderdelen kan ik het begrijpen, maar roest op/aan/in de carrosserie niet!
Wann heb je tijd voor stoepsleutelen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb ook wat roestplekjes daar.. welke dealer ben je geweest, Bertje? Zie alleen het verband niet tussen servicebeurten en roest.. mijne is wel uit 2002, 10 jaar...hmmzsander_r53 schreef:Zo eindelijk deze week de MINI naar de spuiter voor de schade aan de achterbumper van december...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die rolling shutter vanaf 2:56 is echt te naar..
Thanks, dan weet ik dat ik dat ding vooral links moet laten liggen.sander_r53 schreef:Geleend van een vriend van me. Een Contour GPS cam.
Dit dus:
Die rolling shutter vanaf 2:56 is echt te naar..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Sjaak: Bleek maar 6 jaar te zijn op de pre-facelift. Vanaf 2004 is het 12 jaar garantie. Helaas ...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heeeeeeeeel zachtjes schuren.. beetje rotzooi erop dat de roest weg gaat.. drupje van mijn lakstift en zie je t niet meer 
Maar t blijft bagger

Maar t blijft bagger

) | bar-end mirrors

Onze sponsors