Indy Blue R53 aan de beurt...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Quinten
Be Mini
Be Mini

08 jul 2011, 00:34

echt pracht plaatjes!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2011, 10:30

leuk fototje aan de muur man!! :D
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2011, 10:45

Gaaf hè Walter!

Wij hebben vorig jaar een foto gekregen van Cora & Werner bij onze bruiloft.

Bij ons hangt ie in de keuken. Blijft genieten om naar te kijken!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peter op 08 jul 2011, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2011, 11:13

inderdaad heel gaaf die grote foto's 8)

Mooi koffie apparaat heb je staan ook peter...... :lol:
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jul 2011, 11:18

Wauw echt gaaf zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jul 2011, 11:36

Walter, prachtige foto 8) 8) !! Verdiend inderdaad een plek op de muur!

@peter, da's een mooi actieplaat zo op groot formaat!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2011, 11:58

mini cabrio schreef:Mooi koffie apparaat heb je staan ook peter...... :lol:
Pfff, niks te vertellen thuis hè... :() Staat inderdaad een dikke Jura! :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2011, 12:35

Peter die is zeker gaaf die ringfoto en top voor aan de muur.
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2011, 10:33

ff afstoffen hierzo :lol: . Nieuwe vervangingsspullen aangeschaft voor de remmen. Begon redelijk nodig te raken aan de voorzijde, zowel schijven als blokken. Achter ging nog wel maar die heb ik meteen maar even meegenomen.

Greenstuff blokken en zimmerman schijven. Ben benieuwd hoeveel minder remstof dit gaat opleveren, aangezien je alles op mijn velgen ziet :s

(fotootje ff van Wilco geleend)
Afbeelding
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 aug 2011, 10:36

Nice :)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 aug 2011, 02:37

Goed werk! 8)
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 aug 2011, 09:58

Hoe bevallen ze jou Walter?
GreyCooperS
Forum Junky

22 aug 2011, 10:11

Dikke schijfjes 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2011, 21:39

Vandaag de GRS intercooler plus GRS luchtstroom plaat gemonteerd.

In principe is het een bold-on montage dus typisch iets om zelf te doen. Als je dan echter twee steunarmpjes moet verwijderen van je blok sta je wel een beetje raar te kijken, maar ach het staat in de handleiding :roll:

Scoop moet los maar scoop bevestiging is ruk en van het type eenmaal vast, nooit meer losmaken.... 2 vd 4 bevestigingen stukgetrokken, dus die zit er nu in met een paar klontjes kit...zal die 1ste niet zijn om hem te verliezen denk ik bij 200+ dus deze moet ik even in de gaten houden.

Blij dat de bougies net vervangen zijn. De intercooler is flink groter dan standaard, deze moet eraf als je bij alle bougies wilt komen.

Achterkant zit tegen bougie kabels aan, zal wel geen kwaad kunnen maar als iemand dit kan bevestigen :roll:

ziet er wel allemaal erg netjes uit de spullen van GRS.

oud en nieuw
Afbeelding

luchtstroom begeleider klaar om aan de onderkant van de motorkap te monteren. Zo zit het met de kap dicht
Afbeelding

:mrgreen:
Afbeelding

Verder nog behoorlijk roestende bouten van de kop? zie hieronder. Iemand een idee of dat kwaad kan/iemand dit eerder gezien?. Heb ze met anti-corrossie ingesmeerd om erger te voorkomen. Ik ga Klaas ff bellen maandag, ik vermoed dat je dit niet zomaar los en vast zet (momentsleutel etc)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 sep 2011, 22:20

wall-e schreef:Vandaag de GRS intercooler plus GRS luchtstroom plaat gemonteerd.

In principe is het een bold-on montage dus typisch iets om zelf te doen. Als je dan echter twee steunarmpjes moet verwijderen van je blok sta je wel een beetje raar te kijken, maar ach het staat in de handleiding :roll:

Scoop moet los maar scoop bevestiging is ruk en van het type eenmaal vast, nooit meer losmaken.... 2 vd 4 bevestigingen stukgetrokken, dus die zit er nu in met een paar klontjes kit...zal die 1ste niet zijn om hem te verliezen denk ik bij 200+ dus deze moet ik even in de gaten houden.

Blij dat de bougies net vervangen zijn. De intercooler is flink groter dan standaard, deze moet eraf als je bij alle bougies wilt komen.

Achterkant zit tegen bougie kabels aan, zal wel geen kwaad kunnen maar als iemand dit kan bevestigen :roll:

ziet er wel allemaal erg netjes uit de spullen van GRS.

Verder nog behoorlijk roestende bouten van de kop? zie hieronder. Iemand een idee of dat kwaad kan/iemand dit eerder gezien?. Heb ze met anti-corrossie ingesmeerd om erger te voorkomen. Ik ga Klaas ff bellen maandag, ik vermoed dat je dit niet zomaar los en vast zet (momentsleutel etc)
Steuntjes kunnen in principe blijven zitten, hebben alleen geen functie meer

Achterkant tegen de bougiekabels aan kan geen kwaad, alles is geisoleerd en de IC wordt nooit echt HEEL heet

Roestende boutjes in je kleppendeksel zijn normaal, bij mij kijken ze allemaal oranje. Ze hoeven bijna nooit los, dus het is ook niet echt een probleem. Je kan water en vocht nou eenmaal niet vermijden onder je motorkap met zon brievenbus in je motorkap. Boutjes kun je gewoon losdraaien, je merkt het direct als ze vastzitten, kunnen dan namelijk echt NIET verder. Ik geloof dat drie boutjes gedaan moeten worden met een lang pijpje omdat deze langere schroefdraad hebben om de slanggeleiders op vast te zetten

Terug naar “Show your ride”