
Koenv R53 PW-> wieltjes
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Koen, wel je wielen regelmatig natrekken in het begin! Je hebben de wielboutgaten namelijk ook meegespoten.
Ze hebben de naaf aan de achterkant toch niet meegespoten hè in het wit? De warmte overdracht moet namelijk optimaal zijn voor jouw dus moet het blank metaal op metaal zijn! Wel een puntje van aandacht.
Ze hebben de naaf aan de achterkant toch niet meegespoten hè in het wit? De warmte overdracht moet namelijk optimaal zijn voor jouw dus moet het blank metaal op metaal zijn! Wel een puntje van aandacht.

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Ingelmunster
Bericht
Ik wist tot op heden niet waarom mini de naafgaten niet meespuit bij oem zwarte wielen. Thankspeter schreef:Koen, wel je wielen regelmatig natrekken in het begin! Je hebben de wielboutgaten namelijk ook meegespoten.
Ze hebben de naaf aan de achterkant toch niet meegespoten hè in het wit? De warmte overdracht moet namelijk optimaal zijn voor jouw dus moet het blank metaal op metaal zijn! Wel een puntje van aandacht.

- Koenv
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Wateringen
Bericht
Thanks Peter, zal het even nakijken en zien of ik de gaten op kan schuren.peter schreef:Koen, wel je wielen regelmatig natrekken in het begin! Je hebben de wielboutgaten namelijk ook meegespoten.
Ze hebben de naaf aan de achterkant toch niet meegespoten hè in het wit? De warmte overdracht moet namelijk optimaal zijn voor jouw dus moet het blank metaal op metaal zijn! Wel een puntje van aandacht.
R53 MCS HB / Pepper White
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Gefeliciteerd met de kleine die op komst is!
Wel ook ff het vlak aan de achterkant van de velg checken dat tegen het centrale gedeelte van je remschijf ligt. Daar wordt veel warmte van de remmen over gedragen naar je velg. Da's belangrijk. Zeker op het circuit.
Wel ook ff het vlak aan de achterkant van de velg checken dat tegen het centrale gedeelte van je remschijf ligt. Daar wordt veel warmte van de remmen over gedragen naar je velg. Da's belangrijk. Zeker op het circuit.
Koenv schreef:Thanks Peter, zal het even nakijken en zien of ik de gaten op kan schuren.peter schreef:Koen, wel je wielen regelmatig natrekken in het begin! Je hebben de wielboutgaten namelijk ook meegespoten.
Ze hebben de naaf aan de achterkant toch niet meegespoten hè in het wit? De warmte overdracht moet namelijk optimaal zijn voor jouw dus moet het blank metaal op metaal zijn! Wel een puntje van aandacht.
Onze sponsors