Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt mooi zo
De mijne moet er volgend voorjaar ook maar aan geloven

De mijne moet er volgend voorjaar ook maar aan geloven

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Daar ga je veel plezier van hebben, Johnny. Zeker doen!
Voorheen was de Mini echt een dwijl op de weg, vooral toen ik in de Mini van DrAtomic (David) heb gereden kon ik het verschil duidelijk ervaren.
Nu is de wegligging gelijkwaardig aan zijn onderstel (Bilstein B14), super strak en comfortabeler dan de verlagingsveren.
Nu lekker genieten...
Voorheen was de Mini echt een dwijl op de weg, vooral toen ik in de Mini van DrAtomic (David) heb gereden kon ik het verschil duidelijk ervaren.
Nu is de wegligging gelijkwaardig aan zijn onderstel (Bilstein B14), super strak en comfortabeler dan de verlagingsveren.
Nu lekker genieten...

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry, vond de foto's zo gaaf dat ik de tekst eromheen vergat ;-)Ossie schreef:Zie vorige post.Adriaan schreef:Mooi! Gaat ie voor nog wat meer omlaag?![]()
Wellicht dat ze nog even iets moeten 'zetten'. Ik wil natuurlijk dat hij voor en achter even hoog (laag) ligt, dit was op de brug lastig te beoordelen.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Kicken!! dat strak, lager EN comfortabeler dan verlagingsveren heb ik bij Deniz mogen ervaren, heerlijk.....ik wil ook.... 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: