speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend
- Andor
- Be Mini
Bericht
helemaal mee eens!
Maar dikke wheels man
Staan er lekker onder!
Re: speedy --> BBS eternity black

Maar dikke wheels man

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is dat rijden met twee verschillende wielen niet funest voor je uitlijning?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is maar aantal km geweest 
beide 8 J met dezelfde bandenmaat zal echt geen ramp zijn lijkt mij en uitlijning veranderd niet zomaar toch.

beide 8 J met dezelfde bandenmaat zal echt geen ramp zijn lijkt mij en uitlijning veranderd niet zomaar toch.
- maus105
- Bonkey
Bericht
Hoe ben je eigenlijk te spreken over de Falken's?
Want heb jij 912's?
Is toch ook geen probleem.speedy schreef:banden zijn zo vervangen maar heb al best wat geld in de set zitten nu dus vind het wel ff prima en wist ook niet zeker of ik ze zou houden.
Wacht even af hoe ze met droog weer rijden maar als dat ook dramatisch is dan vervang ik ze wel en verkoop ik deze.

Want heb jij 912's?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch is zo'n Maybach wel geinig hoor. Geniaal over de top!
Ik wist niet dat de maten hetzelfde waren. Dan lijkt het me inderdaad geen probleem.speedy schreef:is maar aantal km geweest

- speedy
- NMC Legend
Bericht
om echt te hoeken met droog wegdek vind ik de toyo een stuk beter maar die is met regen wel wat minder tov de falken.
ik heb zeker 3 sets falken ziex 912 gehad en is een hele fijne band en prijs is ook super.maus105 schreef:Is toch ook geen probleem.speedy schreef:banden zijn zo vervangen maar heb al best wat geld in de set zitten nu dus vind het wel ff prima en wist ook niet zeker of ik ze zou houden.
Wacht even af hoe ze met droog weer rijden maar als dat ook dramatisch is dan vervang ik ze wel en verkoop ik deze.Hoe ben je eigenlijk te spreken over de Falken's?
Want heb jij 912's?
om echt te hoeken met droog wegdek vind ik de toyo een stuk beter maar die is met regen wel wat minder tov de falken.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ga vandaag eerst op wintersport en dan de andere twee monteren en de auto is ff grondig onder handen nemen want is zo vies.
speedy --> BBS eternity black
et waarde is wel verschil want bbs is et 38 en tenzo et 42 maar daar spacer van 5 mm tussen dus scheelt maar 1 mm.biermagnaat schreef:Ik wist niet dat de maten hetzelfde waren. Dan lijkt het me inderdaad geen probleem.speedy schreef:is maar aantal km geweest
ga vandaag eerst op wintersport en dan de andere twee monteren en de auto is ff grondig onder handen nemen want is zo vies.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Wat een dikkie dikke wielen zo!! Veel beter als wit (ook al waren ze slecht gespoten).
Deze setup is dikker als je andere wielen!

Deze setup is dikker als je andere wielen!

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Fijne vakantie Daiel

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoppa, met de twingo naar de sneeuw! Hahahaha helemaal goed, fijne vakantie!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar goed dat deze zo hoog op z'n wielen staat he? haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Onze sponsors