En in die prijsklasse zou ik voor een Volkswagen Up! gaan. Vind ik om te zien (ook qua interieur) echt een leuk bakkie en het schijnt ook echt een goede auto te zijn.
Meteen lease autootje erbij, lekker hoor. Lijkt me heerlijk om de Mini alleen voor de hobby te kunnen houden.
Up! is aardig, maar tot 9000 kun je amper een leuke Up samenstellen, ook al eens naar gekeken (als oud Lupo rijder moet je toch n beetje op de hoogte blijven ). Zou dan eerder voor een C1 gaan bijv, die vind ik zelf best geinig en zijn aardig aan te kleden tot 9k. Verder: géééén idee
Sander gefeliciteerd met je baan! Gele lampen zijn wel erg goed, join the club.
Wij zetten veel C1's in, deze krijgt ook weer een nieuw smoeltje. Twingo, 107, of Up kan natuurlijk ook. Als ik je met de voordeligste leaseaanbieding kan helpen, hoor ik het graag.
Groet, Huib
@ WJ: bij een projectmanagementbedrijf in Vught. Zij focussen zich op gebiedsontwikkeling en maatschappelijk vastgoed bij overheden, woningcorporaties, zorg- en onderwijsinstellingen. Van initiatief tot realisatie. Kortom lekker all-round.
Kia ziet er in de A-klasse wel het minst lelijk uit. Ik vind verder al die dingen spuuglelijk haha. Rare invalidenwagens. Zo jammer dat de Alfa Mito er niet binnen valt .
Ook de Lancia Ypsilon is ook niet heel verkeerd.
Mijn voorkeur gaat nog steeds naar Upje, alleen dan toch wat aangekleed zoals de foto's van Ivo.
Ik heb nog de dikke diepe 15 inch liggen 4x100 met zwart hart die niet op de MINI gingen passen
Dank jullie wel... als het lukt wil ik toch voor een Up! gaan in de dikste uitvoering. Wit of zwart... daar twijfel ik nog over..
Gister met Richard de versnellingsbakolie ververst. Bedankt kerel. Ik had toch zo mijn bedenkingen bij de oude vloeistof aangezien ik toch nog steeds een zacht tikkend geluid heb bij geen belasting op constante snelheid. Had de hoop dat het weg was met nieuwe banden, maar tevergeefs.
Bakolie ververst en wel een stukje soepeler en massiever gevoel in de pook. Ook klakt de bak minder bij het verzetten van de pook in een willekeurige versnelling. Maar waar het om ging, het tikkende geluid blijft nog steeds. Langzamerhand ben ik er echt ziek van... Het zit 'm toch echt ergens in die aandrijving...
Wat zou ik kunnen checken bij de aandrijfassen / homokineten?
Graag gedaan!
Was een kleine moeite en een dagje sleutelen is nooit verkeerd
Toch wel zonde dat het niet hetgeen heeft gedaan waar je op hoopte
Hoop dat je of iemand anders t snel vind en t niets ernstigs blijkt te zijn, ik zal duimen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie