Ja denk dat het dat gaat worden. Ik ga zo op pad om wat offertes op te vragen. De rest van de auto moet dan wel ontchroomd worden vind ik.
@chris: ik zie wat je bedoelt, alleen heb ik al zo vaak zwarte wielen gehad, ik ben toe aan wat ander. Denk ook dat het hele wiel wegvalt als ze zwart zijn, en daar vind ik dit model net te mooi voor.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Mocht je trouwens ergens een adresje vinden die dat teal kunnen spuiten, laat me ff weten..zou ook wel vet kleurtje zijn voor mn steelies (als jij deze kleur neemt en ik mag pikken natuurlijk)
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
ik ben ook niet de eerste die die kleur op z'n wielen laat zetten Peter, dus voel je vooral niet bezwaard. Google maar eens op "teal wheels".... Ik denk dat ik nummertje 4 miljoen ben ofzo. De illusie iets unieks te doen in de wereld van tuning en modifying heb ik niet...het meeste rijdt al ergens op deze aardkloot rond. Ik hoef ook niet uniek te zijn, ik vind het beangrijker dat het dik is, of beter nog; dat IK het dik vind. Wat de rest er van vind zal me een hele dikke worst zijn.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *