Idd Louis!louisvdd76 schreef: ↑10 jul 2018, 19:03Het is net circuit rijden.... heel veel oefenen... hahahaBrightness schreef:En wat handigheid met een fotobewerkingsprogramma zoals Lightroom of Photoshop doet wonderen..![]()

Idd Louis!louisvdd76 schreef: ↑10 jul 2018, 19:03Het is net circuit rijden.... heel veel oefenen... hahahaBrightness schreef:En wat handigheid met een fotobewerkingsprogramma zoals Lightroom of Photoshop doet wonderen..![]()
Zelfs al is deze in het grijs, komt ie er mooi uit..!Brightness schreef:Thanks! Alle kleuren komen er mooi uit met die achtergrond eigenlijk. Ik heb er ook een shoot voor mijn zwager en zijn broer gedaan. Vooral dat rood knalt!
Naast de nabewerking doet die 35mm lens ook al veel natuurlijk, die heb ik ook gehad en was echt een prima objectief voor het geld.Brightness schreef: ↑10 jul 2018, 14:59
Bij de Kruidvat verkopen ze nu wegwerp camera’s. Die doen het verbazingwekkend goed zoals je ziet!
Alle gekheid op een stokje: een Nikon D5100 met 35mm lens (vast brandpunt). Voor sommige foto’s waarbij zoomen toch echt nodig was heb ik het bijbehorende kitlensje gebruikt.
Even zoeken op Roald Rakers. Via Smugmuk kun je zijn foto’s zien / kopen.Poppel180 schreef:Hi Brightly,
Het was leuk om je zaterdag even te spreken en de blauwe weer een keer te zien!
Waar heb je de circuitfoto vandaan? Ik heb nog niets kunnen vinden vandaar
Met een mustang en een Porsche in de familie wat ga je daar in de toekomst naast zetten? een Lotus of een AMG?
Onze sponsors