Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tis onvoorstelbaar ik was daar vanmiddag en je ziet alleen maar mini's met bordjes verkocht erop en het was er echt druk
..
Deze heer doet goede zaken ...
Gr Geer
Tsja mushrop ik denk dat de verkoper alle vertrouwen in heeft dat de Mini toch wel verkocht wordt is het niet aan die ene of aan mij dan wel aan een ander ..mushrop schreef:ik vind je huidige ride ook echt ruig hoor! Velgen, bestickering, echt een stoer bakkie.
Wat ik alleen niet begrijp is dat jij die blauwe niet gewoon kan kopen bij die knuppel. Als ik verkoper was had ik het wel geweten. Voor hetzelfde geld kom jij wat anders tegen en krijgt die andere gast z'n financiering niet rond. Echt bizar....
Maar goed, waar bemoei ik me mee. Ik hoop voor je dat je ons maandagmiddag het goede nieuws kan brengen. Ik vind dat 'ie blauwe voor jou is.
Tis onvoorstelbaar ik was daar vanmiddag en je ziet alleen maar mini's met bordjes verkocht erop en het was er echt druk

Deze heer doet goede zaken ...
Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ all - thanks for the replies
@ JorisD - We gaan de volgende casual houden
,,, niet meer de racing-look als nu ..
Nope met zijn buik op de grond , een paar dikke glimmers en dan zijn we al een heel eind
....
@ Fred - Missen ,,, als we de volgende goed genoeg aanpakken niet denk Fred ... En ik hunker echt naar eens wat meer pk's na al die tijd ...
Gr Geer

@ JorisD - We gaan de volgende casual houden

Nope met zijn buik op de grond , een paar dikke glimmers en dan zijn we al een heel eind

@ Fred - Missen ,,, als we de volgende goed genoeg aanpakken niet denk Fred ... En ik hunker echt naar eens wat meer pk's na al die tijd ...
Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit zijn precies de woorden van mijn vrouw , kwestie van smaak ... Leuk tochmaus105 schreef:het is maar goed dat je hem verkooptgrapje,maar het is niet helemaal mijn ding zo

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
, met een brg kun je zeker gave dingen doen ... Die van jou was daar een goed voorbeeld van ..
Maar ik heb toch echt afgesproken dat ik pas maandagmiddag zou bellen , ze gaan ook pas om 10 uur open daar maar dat wordt meestal wel later dus ik moet gewoon nog ff geduld hebben ..
En jullie dus ook
Geer
Wat je zegtjbcola schreef:huphup
Zowel dat blauw als die groene zijn mooie kleuren en met BRG kan je toch aparte dingen doen

Maar ik heb toch echt afgesproken dat ik pas maandagmiddag zou bellen , ze gaan ook pas om 10 uur open daar maar dat wordt meestal wel later dus ik moet gewoon nog ff geduld hebben ..
En jullie dus ook

Geer

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou net ff gebeld (kon niet meer wachten
),,, precies wat ik dacht ..
Rond de middag ff terug bellen ..

Rond de middag ff terug bellen ..

Onze sponsors