MiniPaul's Another Man at the Club met cobra verlagingsveren
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allereerst dit wordt inderdaad een hele vette bak Paul.
Mooi hé de combi zwart/rood
Nog 3 cm omlaag, en hij ziet er super uit met die 18 inches. (ik jaloers
welnee
)
Ida knap hoor, het zelf plakken van de striping. Het lijkt zo makkelijk, maar dat is het niet weet ik intussen.
Maar BTW wat moet je precies weten of wat moet ik op foto zetten ?
Adriaan

Mooi hé de combi zwart/rood

Nog 3 cm omlaag, en hij ziet er super uit met die 18 inches. (ik jaloers

Ida knap hoor, het zelf plakken van de striping. Het lijkt zo makkelijk, maar dat is het niet weet ik intussen.
Maar BTW wat moet je precies weten of wat moet ik op foto zetten ?
Adriaan
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hier alvast 1 foto van Adriaan z'n gallery

die strepen zijn breder ?

die strepen zijn breder ?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
De originele striping is 13,5 cm breed. Bij montage worden de achterruitwissers gedemonteerd en zijn de gaten voor de ruitwisserhouders er al uit gestanst, net zoals aan de voorzijde voor het MINI embleem.

en
Zoiets Ida ?Blont-007 schreef:De veertjes liggen al klaar Adriaan, maaruh een fotootje van de striping in close up van de achterkant zou ik graag zien.![]()
Ennuh thanks voor de complimentjes
De originele striping is 13,5 cm breed. Bij montage worden de achterruitwissers gedemonteerd en zijn de gaten voor de ruitwisserhouders er al uit gestanst, net zoals aan de voorzijde voor het MINI embleem.

en

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee heb ik niet Ida.
Ze zijn er namelijk bij de dealer opgeplakt. (daar had ik nog wat van tegoed, vandaar)
Adriaan
Ze zijn er namelijk bij de dealer opgeplakt. (daar had ik nog wat van tegoed, vandaar)
Adriaan
- MiniPaul
- Yoga-master
Bericht
Ik ben al héél tevreden met het resultaat hoor Ida
Ziet er goed uit
Ik moet zeggen dat het echt te gek is om met deze auto te rijden. Ik krijg veel reacties onderweg van mensen die spontaan gaan lachen of foto's maken. Echt gaaf om met deze Clubman voor je werk rond te mogen toeren. Koppel van deze auto is echt geweldig
Ik zou geen andere auto willen rijden dan mijn clubbie 

Ik moet zeggen dat het echt te gek is om met deze auto te rijden. Ik krijg veel reacties onderweg van mensen die spontaan gaan lachen of foto's maken. Echt gaaf om met deze Clubman voor je werk rond te mogen toeren. Koppel van deze auto is echt geweldig

Onze sponsors