x2 ziet er top uit..BigD schreef:spoiler is nice![]()
Greetz BigD
GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jawel, maar is eigenlijk tijdelijk.. Ik wacht nog op zo'n statische nummerplaat van Blackline!
En met mijn hypersupermegaperformance diesel is dat natuurlijk wel een grote hinder hoor die nummerplaat
That said, FMIC.. Zou dat wat uitmaken?
En de spoiler.. Komt nog wel een aero-spoiler op. Deze heb ik lekker kunnen fixen dankzij mijn lief bloedverwantje @ P.Smets
En met mijn hypersupermegaperformance diesel is dat natuurlijk wel een grote hinder hoor die nummerplaat

That said, FMIC.. Zou dat wat uitmaken?

En de spoiler.. Komt nog wel een aero-spoiler op. Deze heb ik lekker kunnen fixen dankzij mijn lief bloedverwantje @ P.Smets

Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 14 apr 2009, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik zal zien wat het geeft met de DS stukken die ik morgen ga plaatsen.
Hetgene waar ik nu vooral schrik van krijg is dat de striping niet meer doorloopt tot aan de grille, dat het lijkt alsof er een stukje mankeert.
Zal morgen wel uitklaren als ik de DS stukken steek
En het voordeel van stickers is dat ze er terug af kunnen ook
Heb in ieder geval een prijsofferte gevraagd, want ik heb geen benul wat zoiets kost. Als de prijs meevalt, ga ik het zeker proberen. Zoniet, dan steek ik het zeker in iets anders.
Verlagen staat bv hoger op mijn to do-list dan striping
Ida: 1 mei ben ik present hoor
Vandaag eindelijk.. Na bijna 2 wekenrem. schreef:zijn u DS onderdelen nog ni binnen ???

Ik zal zien wat het geeft met de DS stukken die ik morgen ga plaatsen.
Hetgene waar ik nu vooral schrik van krijg is dat de striping niet meer doorloopt tot aan de grille, dat het lijkt alsof er een stukje mankeert.
Zal morgen wel uitklaren als ik de DS stukken steek

En het voordeel van stickers is dat ze er terug af kunnen ook

Verlagen staat bv hoger op mijn to do-list dan striping

Ida: 1 mei ben ik present hoor

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen dan snel de gespoten stukken gemonteerd en foto's getrokken in de regen 
Nu nog de beltline (zwart), de klinken (DS) en de kofferklep (DS).
Ik ben eigenlijk zelfs met het idee aan het spelen om de striping te verwijderen en de joeymod in het wit te doen

Nu nog de beltline (zwart), de klinken (DS) en de kofferklep (DS).
Ik ben eigenlijk zelfs met het idee aan het spelen om de striping te verwijderen en de joeymod in het wit te doen

Onze sponsors