heb even snel wat crappy foto's genomen met me telefoon...
ik ga ze er mogen onder schroeven, en dan zal ik wat fatsoenlijke foto's maken
in de auto;
Het heeft toch wel iets meer moeite gekost als alleen ff naar duitsland rijden, velgen inladen en weer terug...
om de een of andere reden vond mijn pinpas het leuk om de duitse pinapparaten te discrimineren... of andersom, dat de duitse pinapparaten mijn nederlande pas discrimineren misschien in het kader van het WK...
maargoed, het is eindelijk met een enorme omweg gelukkig goed gekomen... want het zag er op en gegeven moment naar uit dat ik met een lege auto terug mocht rijden...
voortaan zorg ik er dus voor dat ik het geld contant in me zak mee heb als ik zulke acties onderneem..
nou vooruit dan maar, ik zal wat foto's plaatsen...
sorry dat ik zo laat ben, maar heb er bijna de hele dag naar staan kijken... (ze zaten er namelijk al om 12 uur onder )
lekker sleutelen
Zoek de verschillen
Get that SUV look!!
wat zijn ze mooi
en het geheel is ook nog wel leuk
Iedereen is gelukkig de 16" zijn rijp om voorzien te worden van wat winter rubber...
gelukkig vind me moeder ze ook mooi, die wist namelijk niet welke velgen we besteld hadden, en had me op het hart gedrukt dat ze zwart niet mooi vond... (alhoewel ik haar regelmatig foto's van deze velgen heb laten zien)
maargoed, ook me moeder vind ze gaaf
Enne binnenkort zal ik hier wat echte gave foto's posten