Wimvs R53 S JCW , Zal ik volledig JanSpeed gaan!?
- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
rij ik in Zwitserland een beetje door de bergen me ding te doen wat denk je, stuurpomp FAIL
via de bovag een adres van een BMW MINI dealer in Como waar ik naar opweg was en die knapen kwamen tot de conclusie "sorry sir bad news u need new steering pomp"
werd niets in rekening gebracht btw en prima service
Maar goed we dat ding stuk
Iemand lately nog hetzelfde mee gemaakt en dus do's en dont's voor me
Oja morgen 08.30uur Steliopas aanvallen zonder stuurbekrachtiging en dan naar Duitsland

Maar goed we dat ding stuk
Iemand lately nog hetzelfde mee gemaakt en dus do's en dont's voor me

Oja morgen 08.30uur Steliopas aanvallen zonder stuurbekrachtiging en dan naar Duitsland

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja en nog wel 2 ook inmiddels......Daveke schreef:Franklyn kan er een boek over schrijven...

burn rubber not your soul

- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
@Frank, Balen man, dan maar liever geen verhalen. ik vond dit al verrot laat staan als je het keer op keer hebt.
En de stelvio met SB zou idd wel leuk zijn ja, maar om heel eerlijk te zijn vond ik het nou niet je van het. idd veel kort stuurwerk maar dat zie je genoeg daar in de buurt, ik houd liever van wat snellere bochtige wegen en daar kwam ik op de weg van San Leonardo in Passiria naar Vipiteno
(vlak bij Oostenrijk) veeel beter aan mijn trekken. wat een heerlijk stuk asvalt!!
En de stelvio met SB zou idd wel leuk zijn ja, maar om heel eerlijk te zijn vond ik het nou niet je van het. idd veel kort stuurwerk maar dat zie je genoeg daar in de buurt, ik houd liever van wat snellere bochtige wegen en daar kwam ik op de weg van San Leonardo in Passiria naar Vipiteno

- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
@Frank, Balen man, dan maar liever geen verhalen. ik vond dit al verrot laat staan als je het keer op keer hebt.
(vlak bij Oostenrijk) veeel beter aan mijn trekken. wat een heerlijk stuk asfalt!!