Tsssss... OOOOH prachtig idee!!! Als we nu in checkered motief met rood en wit gaan rijden??? Ooh te weinig mensen met rood dak zeker?PepperWhite schreef:Ik zal me bij woosh aansluiten![]()
De niet rode gaan pas als een raket![]()
![]()
![]()

Tsssss... OOOOH prachtig idee!!! Als we nu in checkered motief met rood en wit gaan rijden??? Ooh te weinig mensen met rood dak zeker?PepperWhite schreef:Ik zal me bij woosh aansluiten![]()
De niet rode gaan pas als een raket![]()
![]()
![]()
Klopt, viel mij ook tegen. Gelukkig zal dat niet zo opvallen als ie eenmaal op zn plekie zitYorkPower schreef:Bij mij komt hij er ook pas volgende maand ergens opAdriaan schreef:Mooi!
Succes met de montage. Hie moet ie er ook nog steeds op![]()
Maar eum.. Het spuiten vind ik eig wel niet zo super goed gelukt.. In het vervolg laat ik dat wel ergens apart doen..
De jouwe is toch nog Pre facelift? Past er dus zeker en vast op! Zeker voor een Cooper S :-) (is hetzelfde rooster als voor Cooper D en One D)Fred schreef:Aero grill nemen! Staat lekker met de gaas in je bumper. Zou zelf ook zo'n grill willen, maar vrees dat de gaas niet gaat passen in men bumper
Ik heb eigenlijk wel liever de grote antenne... Staat een MINI goed (telegeleid achtigBlont-007 schreef:Altijd een goede mod