Martijn woont in hartje Groningen, ik geloof aan de Vismarkt. Dat maakt het allemaal een stukje moeilijker... Een tuinslag uit je raam hangen vanaf twee hoog is gewoon een beetje raar
Neemt niet weg dat een wasbox ook al wel heel fijn zou kunnen zijn, maar lekker boeiend. Als Martijn zijn auto door de wasstraat wil halen, moet hij dat lekker doen
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Wees gerust, ik hou wel van woordgrapjes... En van goede remmen, die er dankzij een middag klussen met m'n lieve schoonpa ook opzitten:
Vóór zaten de blokjes ongeveer op de helft, áchter waren ze (bijna) helemaal weg, vooral rechts... Vervangen liep dankzij uitgeprinte DIY's zeer voorspoedig, alleen 7mm-inbus blijkt een wat ongebruikelijke maat, dus die moesten we nog ff halen. Alle bouten uiteraard netjes op moment gezet (en nog een keer gecheckt na een proefrondje) en koperpasta gebruikte etc. Mijn Mini is overigens niet voorzien van de bekende slijtageindicatoren linksvoor en rechtsachter...
Op zowel de voor- als achteras zaten volgens mij nog de originele schijven, dat geeft wel aan hoe er door de vorige eigenaren mee gereden is:
Grappig detail: de remklauwen voor staat ook een ATE-logo op, net als op de (gisteren bij BMW gekochte) achterremblokken.
Toen de auto achter omhoog stond viel me wel op dat de einddemper niet lang meer te gaan heeft, goede reden om te upgraden!
Wees gerust, dat er niet meer foto's dan dit zijn is omdat ik ook druk bezig was! Schroefset zit er nog niet onder, spacers zijn nog niet binnen. Oh, en ik moet een plattere krik scoren, de huidige 'gewone' werkplaatskrik paste er maar nét onder!
Ik wil uiteindelijk Cooper-S-bumpers hebben, en dan een hoogglans-zwarte facelift Cooper-S-grill... Beetje chroom vind ik wel goed staan, een aero-grill komt er dus niet op.
Dit is met zwarte tape gedaan, dan kan ik er een tijdje naar kijken en bepalen of het me bevalt!