PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja de velgen vallen idd best mee zo, iig voor de winter zijn ze echt prima. Alleen heb ik er geen moer aan tot nu toe deze winter. Ze bederven alleen het scherpe stuurgedrag een beetje met de hoge temperaturen. Maar 2e helft feb wordt het vast kouder
.
Wat die sticker betreft. Ben er nog niet helemaal over uit. Ach als ik er spijt van krijg is ie er zo weer af.
Op zich staat t wel vet, maar misschien is het een beetje te???
@ Timitri: Kan je gewoon bij de dealer bestellen!!! Is gewoon een accesoire uit het folderke.
Gr,
PP

Wat die sticker betreft. Ben er nog niet helemaal over uit. Ach als ik er spijt van krijg is ie er zo weer af.
Op zich staat t wel vet, maar misschien is het een beetje te???
@ Timitri: Kan je gewoon bij de dealer bestellen!!! Is gewoon een accesoire uit het folderke.
Gr,
PP
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, k heb m uit de accesoire folder van 2005. Daar staat ie ook in gewoon voor de R53. Maar misschien is die van de R56 wel dezelfde. De kofferbak is immers maar 2 a 3 cm dieper verder volgens mij weinig anders. Handig is t iig wel.
@ blont UJ??????
@ blont UJ??????
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is m beter ingedeeld en zo zie je de deksel. Er zijn 3 compartimenten met tussenschotten die je er uit kan halen. De bovenkant is Anti Slip en zonder opdruk, weet niet wat UJ betekend
.

Partnummer voor de R53 is iig
51 47 0 009 039
Maar je ik denk dat de R56 wellicht een andere bak heeft.

Partnummer voor de R53 is iig
51 47 0 009 039
Maar je ik denk dat de R56 wellicht een andere bak heeft.
Laatst gewijzigd door PPCS op 09 feb 2007, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.