Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

25 feb 2012, 10:46

pocket rocket schreef:inderdaad nog transportblokken.

effe van land vergist zeker. >)
hier is dit weekend lancering.
Deze auto is verkocht, alle introductie auto's voor de dealers worden vast gehouden maar de verkochte orders waren ze vergeten dus deze zijn gewoon afroepbaar door de dealer. En daarom staat er opeens een R59 voor de deur, die overigens direct weer mee terug is genomen! :lol:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

25 feb 2012, 10:47

Marcel Always Open schreef:Zet 'm dan maar bij mij neer als je hem over hebt ! :lol:

Die transportblokken krijg ik er dan zelf wel onderuit.
Over niet! Maar je bent welkom om jou MINI in te ruilen bij ons voor een goede prijs hoor haha :wink:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

27 feb 2012, 17:47

Winterwieltjes staan te koop. De nieuwe zomerset zit er onder.

R105 JCW Black.

Zit nu toch te twijfelen om te verlagen ja of nee, de MINI rijdt perfect. Misschien dat hij ook wel spacers kan gebruiken, dus wie nog een setje over heeft weet mij te vinden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2012, 17:57

Heel lekker! 8) En over dat verlagen: dat zal je ride zeker nog dikker maken, maar ik rijd ook nog op SUV-hoogte rond dus heb weinig recht van spreken. :wink:
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2012, 18:00

Dit blijven dikke wielen zeg! Zeker in combi met zwart dak erg mooi. Een setje spacers zou denk ik wel mooi staan. Dan staan de wielen van de laatste foto net iets verder naar buiten en komen de mooie velgen goed tot zijn recht :D
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 feb 2012, 19:31

Verlagen. Gewoon setje cobra veren 30 mm. Spacers iets van 5 om 16 mm achter.
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 feb 2012, 22:15

Mooie wielen. Auto stukje naar beneden zal nog beter zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 09:51

Tuurlijk verlagen, maar wel met een schroefset. Setje spacers ertussen en bam! Klaar (voor eventjes).

Mooie combi Boy 8) Me like CR
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

28 feb 2012, 11:12

mushrop schreef:Tuurlijk verlagen, maar wel met een schroefset. Setje spacers ertussen en bam! Klaar (voor eventjes).

Mooie combi Boy 8) Me like CR
Mijn 1e plan was om de auto inderdaad te verlagen met de veren van Coen, maar nu ik er even mee gereden heb lijkt de rij hoogte voor het comfort echt prima te zijn. Voor het oog ben ik het zeker met jullie eens dat hij gewoon naar beneden moet. Maar als ik zou verlagen wat is het voordeel van een schroefset tov de Cobra veren? De veren zijn een stuk voordeliger en het is niet zo dat ik helemaal plat tegen de grond wil. Die 3cm zal denk ik echt meer dan genoeg zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 11:30

Alleen verlagen met veren wordt je ride een stuk oncomfortabeler van. De 1 zegt bikkelhard, de ander zegt een stuk steviger...het is dus persoonlijk. Maar feit is dat het een stuk oncomfortabeler wordt.

Een (goede) schroefset is een stuk comfortabeler, zelfs bij extremere verlaging. Onze ex-Clubman S was een behoorlijk stuk verlaagd en diende als onze gezinsbak en daily ride van mijn vrouw. Die heeft nooit geklaagd over comfort, laat staan de kids achterin. Ook voor de vakanties met vollebepakking en dakkoffer leverde de verlaging geen probleem op. Hoefde 'm zelfs niet omhoog te schroeven.

Schroefset is een mooier uitgebalanceerde geheel van veren en schokbrekers, alleen verlagingsveren zorgen ervoor dat de dempingsslag (die bij een MINI een cm of 5 is) verkort wordt met 3cm. Dus je schokbrekers staan meer onder druk en worden veel stoteriger.

Afbeelding
Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

28 feb 2012, 11:58

mushrop schreef:Alleen verlagen met veren wordt je ride een stuk oncomfortabeler van. De 1 zegt bikkelhard, de ander zegt een stuk steviger...het is dus persoonlijk. Maar feit is dat het een stuk oncomfortabeler wordt.

Een (goede) schroefset is een stuk comfortabeler, zelfs bij extremere verlaging. Onze ex-Clubman S was een behoorlijk stuk verlaagd en diende als onze gezinsbak en daily ride van mijn vrouw. Die heeft nooit geklaagd over comfort, laat staan de kids achterin. Ook voor de vakanties met vollebepakking en dakkoffer leverde de verlaging geen probleem op. Hoefde 'm zelfs niet omhoog te schroeven.

Schroefset is een mooier uitgebalanceerde geheel van veren en schokbrekers, alleen verlagingsveren zorgen ervoor dat de dempingsslag (die bij een MINI een cm of 5 is) verkort wordt met 3cm. Dus je schokbrekers staan meer onder druk en worden veel stoteriger.

Afbeelding
Afbeelding
Duidelijk verhaal! En dikke ride!!

Maar aangezien er al een berg geld in de auto zit denk ik niet dat ik mijn vriendin zo ver krijg om een schroefset aan te schaffen. Of weet iemand waar ik een goede schroefset voor weinig vandaag kan halen! Dit geld ook voor de spacers.

Gr!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 12:03

Ivo schreef:Heel lekker! 8) maar ik rijd ook NOG op SUV-hoogte rond
Dus daar gaat verandering in komen binnenkort? Wanneer? :mrgreen: :wink:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 15:18

Was een super mooie Clubman btw Rob. Moest nog even gezegd worden als ik die plaatjes zo zie.. :) 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 16:00

Sven schreef:
Ivo schreef:Heel lekker! 8) maar ik rijd ook NOG op SUV-hoogte rond
Dus daar gaat verandering in komen binnenkort? Wanneer? :mrgreen: :wink:
Haha, nou voorlopig nog niet, maar zeg nooit nooit. :wink: Eerst binnenkort maar eens de zomerwieltjes eronder. Had je niet zo'n mooie krik? :mrgreen:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 16:39

Jazeker! Je hebt m'n nummer ;)

Terug naar “Show your ride”